Hello Kitty nad Manhattnom na paradi blagovnice Macy's za zahvalni dan, november 2016. Foto: Reuters
Hello Kitty nad Manhattnom na paradi blagovnice Macy's za zahvalni dan, november 2016. Foto: Reuters

Kot so sporočili iz japonskega podjetja Sanrio, pod okriljem katerega je nastal, so se za film povezali z New Line Cinema in FlynnPictureCo.

Kot so še sporočili, so pogajanja glede avtorskih pravic za prenos na veliko platno potekala pet let, iskanje kreativne ekipe pa se bo začelo nemudoma, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Sorodna novica Ne ravno kawaii* Hello Kitty: "poklon" Avril Lavigne Japonski, ki je prej žalitev

Hello Kitty, ena največjih japonskih izvoznih uspešnic, je nastala leta 1974, zasnovala jo je ilustratorka Juko Šimizu. Dve leti pozneje je ljubek lik preprostih linij s snežno belo poltjo, brčicami in obvezno pentljo ob ušesu prodrl v ZDA, nato pa postopoma osvojil ves svet. Danes je lik Hello Kitty prisoten v 130 državah. Skozi desetletja se je Hello Kitty tudi iz otroškega lika prelevila v ikono, ki je danes ne častijo le najmlajši.

Ena izmed marketinških strategij podjetja Sanrio je, da na prodajne police ves čas pošilja nove izdelke. Do danes se je motiv Hello Kitty pojavil na več kot 50.000 različnih izdelkih: od voščilnic, šolskih potrebščin ali oblek do računalniške opreme, opekačev, toaletnega papirja in gasilnih aparatov, krasil pa je tudi airbus tajvanske letalske družbe EVA Air ali obleko Lady Gaga. Lik je popularen tudi v risanih serijah, o priljubljenosti Hello Kitty pa pričata tudi dva zabaviščna parka, in sicer Harmonyland ter Sanrio Puroland.