Znamka Burrbery je znana širom po svetu, sedež modne hiše pa je v Londonu. Foto: Reuters
Znamka Burrbery je znana širom po svetu, sedež modne hiše pa je v Londonu. Foto: Reuters

Z nenavadno "rešitvijo" želi svetovno uveljavljena modna znamka preprečiti, da bi blagovnice in trgovski centri znamenita oblačila prodajali po nizkih cenah.

Lani so bili zato prisiljeni uničiti proizvode v skupni vrednosti 32 milijonov evrov. Vrednost uničenih izdelkov je za 6 odstotkov višja od vrednosti tistih, ki jih je podjetje uspelo prodati, poroča BBC.

Največji delež neprodanih izdelkov predstavljajo parfumi, modna znamka pa je zagotovila, da se bodo množičnemu uničevanju presežkov v prihodnje poskusili izogniti – zapreti nameravajo svoje prodajalne, ki niso dovolj obiskane.

Vodstvo znamke je zagotovilo tudi, da ob uničevanju izdelkov nisi pozabili na okolje – v zrak namreč niso izpustili nevarnih plinov, ki nastajajo pri gorenju, prav tako pa so energijo, ki je pri sežiganju nastala, ustrezno uskladiščili.