Nova funkcija je navdušila številne redne potnike. Foto: Pixabay

Le kdo se rad zadržuje na letalu in ob tem več ur posluša kričanje otroka na sosednjem sedežu. Pri Japan Airlines (JAL) so v ta namen septembra predstavili novo funkcijo, ki potnike ob spletni rezervaciji obvesti, na katerih sedežih bodo sedeli otroci, mlajši od dveh let, je poročal BBC.

Novost se je "prijela" in pri JAL-u so jo obdržali. Ikona otroka je vidna samo ob rezervaciji prek uradne spletne strani družbe, do "neugodnega" sedežnega reda, ko ne bo možnosti izbire, pa lahko pride tudi pri nepričakovanih, hitrih spremembah linij.

Potniki novost večinoma pozdravljajo
Potniki po uvedbi nove funkcije ne skrivajo navdušenja, prek družbenih omrežij so k podobnemu pozivali tudi druge letalske prevoznike.

Starši ljudi pozivajo k strpnosti. Foto: Pixabay

"Končno bom vedel, kje bodo na 13-urnem poletu kričali dojenčki," je na Twitterju zapisal eden izmed rednih letalskih potnikov Rahat Ahmed. "Ta funkcija bi morala biti obvezna za vse letalske družbe," je dodal in požugal katarski letalski družbi Quatar Airways: "Večurni polet od New Yorka do Dohe sem preživel ob treh kričečih otrocih."

"Miru ne motijo samo otroci"
Medtem ko se veliko ljudi pridružuje Ahmedovemu mnenju, spet drugi pozivajo ljudi k večji strpnosti. "Vsi smo nekdaj bili otroci. Naučiti se moramo strpnosti ali pa bomo kmalu potrebovali opozorila, kje bodo sedeli tisti, ki smrčijo, dihajo skozi usta, pijejo in še kaj," pojasnjuje eden izmed uporabnikov Twitterja.

Oglasili so se tudi starši, ki se neprijetnega položaja zavedajo, potnike pa spodbujajo k uporabi neprodušnih slušalk.