Za puščavski preizkus so Fordovi inženirji, opremljeni z očali za nočno opazovanje, spremljali voznika tako v vozilu kot zunaj njega. Posebna očala so jim omogočala, da so se prepričali o ustreznem delovanju tipal LiDAR, saj so lahko videli polje infrardečih radarskih žarkov ob vozilu, ki je zapeljalo mimo njih. Foto: Ford
Za puščavski preizkus so Fordovi inženirji, opremljeni z očali za nočno opazovanje, spremljali voznika tako v vozilu kot zunaj njega. Posebna očala so jim omogočala, da so se prepričali o ustreznem delovanju tipal LiDAR, saj so lahko videli polje infrardečih radarskih žarkov ob vozilu, ki je zapeljalo mimo njih. Foto: Ford

Največja trenutna težava avtonomnih vozil so slabe vremenske razmere. Pri Fordu raziskovalna avtonomna vozila testirajo v snegu in tudi v popolni temi. Ford fusion hybrid je sam, brez vključenih žarometov, vozil po osamljenih puščavskih cestah.
Test v popolni temi je potekal na Fordovem poligonu v Arizoni. Pri Fordu so s preizkusom želeli dokazati, kakšen pomen ima samodejna vožnja Za varnost, saj je po podatkih državne agencije za varnost v prometu na ameriških avtocestah število nezgod uporabnikov osebnih vozil v nočnem času približno trikrat večje kot podnevi, pokazati pa so želeli tudi, kako zanesljivo deluje njihova tehnologija tipala LiDAR.
S pomočjo 3D-slike vozi v temi
V sodelovanju programske opreme navideznega voznika vozila – tudi brez kamer, ki so odvisne od svetlobe, tipala zagotavljajo brezhibno usmerjanje vozila po ovinkastih cestah. Tipalo LiDAR sproži 2,8 milijona laserskih pulzov na sekundo, da natančno preberejo okolico. Fordova avtonomna vozila za nočno usmerjanje uporabljajo 3D-zemljevide visoke ločljivosti, ki so opremljeni z informacijami o cesti, cestnih oznakah, geografiji, topografiji in značilnostih, kot so prometni znaki, zgradbe in drevesa.
Vozilo uporablja pulze tipala LiDAR, da v realnem času ugotavlja svoj položaj na zemljevidu. Dodatni podatki radarja se 'zlijejo' s podatki tipal, da avtonomnemu vozilu zagotovijo popolno zmogljivost zaznavanja. Tako lahko neodvisno delujejo na cestah brez semaforjev, tudi brez radarja ali kamere. To pomeni, da testna vozila lahko vozijo v vseh vremenskih razmerah, v močnem soncu in tudi če ceste niso označene s črnimi oznakami, ki jih sicer zaznava kamera na vetrobranskem steklu.