Dinamičen enovaljni motocikel je BMW posebej zasnoval za rastoče trge Azije in Južne Amerike, kot tudi Evrope. Foto: BMW Motorrad
Dinamičen enovaljni motocikel je BMW posebej zasnoval za rastoče trge Azije in Južne Amerike, kot tudi Evrope. Foto: BMW Motorrad

BMW je zaostril konkurenco med motocikli z motorji z manj kot pol litra prostornine. BMW G 310 R "naked" prinaša en valj, nizko maso, zmogljiv motor in atraktivno obliko, ki spominja na S 1000 R.
Niti Bavarci niso ostali neodzivni ob strategiji konkurenčnih ponudnikov motociklov, z modelom G 310 R pa nameravajo pokvariti predvsem načrte KTM 390 duku in podobnim vstopnim modelom.
Tudi BMW se zdaj lahko pohvali z enovaljnim motorjem prostornine 313 kubičnih centimetrov s 25 kilovati moči pri 9.500 vrtljajih v minuti in 28 Nm najvišjega navora pri 7.500 vrtljajih v minuti. Ta zdaj predstavlja vstopnico v svet motociklov z belo-modrim propelerjem.
Najvišja hitrost 145 km/h
Nov motocikel so razvili v Münchnu v Nemčiji, proizvajalo pa ga bo partnersko podjetje TVS Motor Company v Indiji. Pri BMW Motorradu so nov motor vstavili v ogrodje iz jeklenih cevi, pritrjeno na aluminijasto roko, s čimer so dosegli visoko stopnjo odzivnosti, hkrati pa zagotovili, da je motocikel stabilen na cesti.
Nemci navajajo, da je najvišja hitrost 145 km/h, posoda za gorivo ima volumen 11 litrov, suha teža je 158,5 kilograma, kar je, tako kot podatki o navoru in moči, povsem primerljivo s konkurenco. Višina standardnega sedeža je 785 milimetrov, BMW pa ponuja dodatna sedeža, z višino 760 milimetrov oziroma 800 milimetrov za motoriste višje rasti.
Najmanjši in najcenejši BMW, ki je nastal iz nepopisanega lista papirja, je namenjen predvsem Aziji in Latinski Ameriki, prodajali pa ga bodo tudi v Evropi.
Motocikel naj bi bil prvim kupcem na voljo sredi prihodnjega leta. Cena še ni znana.