Foto: MMC RTV SLO/Citroen

Pri oblikovanju študije 19_19 so pri Citroënu izhajali iz aeronavtike, kar je prispevalo k prosojni kabini, ki z obliko spominja na trup letala ali helikopterja in deluje, kot da visi nad izrazito velikimi kolesi z medosno razdaljo, ki ob dolžini avtomobila 4,65 metra znaša kar 3,1 metra.

Dolga medosna razdalja je konstruktorjem omogočila tudi, da so pod potniško kabino vgradili baterije, ki s kapaciteto 100 kilovatnih ur zagotavljajo do 800 kilometrov avtonomije. Dva elektromotorja s sistemsko močjo 340 kilovatov in navorom 800 njutonmetrov na obeh premah zagotavljata štirikolesni pogon s pospeški v petih sekundah do 100 kilometrov na uro in največjo hitrostjo 200 kilometrov na uro. Baterije je mogoče polniti tudi induktivno brez priključnega kabla in – če to omogoča cestna infrastruktura – tudi med samo vožnjo. Mogoče je tudi hitro polnjenje, ki v dvajsetih minutah zagotovi dovolj elektrike za dobrih 600 kilometrov vožnje.

Foto: MMC RTV SLO/Citroen

Za udobje potnikov v kabini skrbi tudi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki in aktivnim upravljanjem, ki ga bolj ali manj poznamo iz novega Citroëna C5 Aircrossa, vozniku in potnikom pa domačno počutje v avtomobilu zagotovi vtis dnevne sobe, v katero stopijo skozi vrata, ki se navzven odprejo v veliko enotno odprtino. Oprema v notranjosti potnikom omogoča prilagoditev lastnim željam in različnim dejavnostim. Čeprav je 19_19 primarno avtonomni avtomobil, lahko voznik po želji tudi prevzame krmilo in izkoristi prednosti udobnega sedeža in poenostavljene zasnove kokpita z velikim projekcijskim zaslonom s funkcionalnostjo obogatene resničnosti. Infozabavni sistem sicer deluje tudi v vlogi osebnega pomočnika z veliko črno projekcijsko pozdravno ploščo na prednjih vratih.