Dacia bo tudi pri obeh novincih ponudila kupcem predvsem premišljeno uporabnost za zmerno ceno. Foto: Dacia
Dacia bo tudi pri obeh novincih ponudila kupcem predvsem premišljeno uporabnost za zmerno ceno. Foto: Dacia

Dokker je petsedežnik, namenjen tako družinski kot gospodarski uporabi, poleg prostornosti v potniški kabini pa ponuja še 800 litrov prostora v prtljažniku. V dolžino meri 4,34 metra, v širino 1,75 in višino 1,81. Poleg klasičnega prednjega para vrat ima za dostop do druge sedežne vrste par drsnih vrat, na zadku pa dvojna nesimetrična krilna vrata.

Enaka konstrukcijska zasnova
Karoserijsko ima enako zasnovo tudi dokker van, ki je uradno sicer samostojen model, vendar dejansko lahka gospodarska različica dokkerja. Mere so enake, prav tako zasnova vrat. Najbolj opazna razlika je le furgonsko zaprt tovorni del za prvo sedežno vrsto s prostornino 3,3 kubičnega metra, v katerega je mogoče naložiti do 750 kilogramov težek tovor.

Nekaj razlik bo seveda tudi v ponudbi opreme. Dostavnik bo imel bolj robustno in premišljeno opremo dvosedežne kabine, najavljajo pa tudi zanimivo možnost zložljivega sovozniškega sedeža, kar bo omogočalo nalaganje daljših predmetov, dolgih do 3,11 metra. Voznik pa bo pred tovorom zaščiten s preklopno jekleno zaščitno mrežo. Več opreme, namenjene udobju, pa bo na voljo pri petsedežnem dokkerju, vključno z večpredstavnostnim navigacijskim sistemom, ki so ga predstavili že v modelu lodgy.

V ponudbi štirje motorji
Izhodiščna ponudba pogonskih agregatov bo obsegala štiri motorje, dva bencinska in dva dizelska. Bencinski par predstavljata 1,2-litrski TCe z močjo 84 kilovatov (115 KM) in 1,6-litrski MPI z močjo 60 kilovatov (85 KM), dizelski pa dve različici 1,5-litrskega motorja dCi z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 66 kilovatov (90 KM).

Dokker in dokker van - kot pojasnjujejo pri izdelovalcu, njuno ime izhaja iz besedne zveze »dock worker« (pristaniški delavec) - se bosta premierno preizkusila pri osvajanju kupcev v Maroku, nato pa do konca leta sledijo začetki prodaje še na mediteranskih in nekaterih evropskih trgih. V Slovenijo naj bi dokker pripeljal v letu 2013, natančnejši datum pa še ni znan.