Foto: Devinci/V podjetju proizvajajo pet različnih modelov s ceno od 44.500 evrov naprej.
Foto: Devinci/V podjetju proizvajajo pet različnih modelov s ceno od 44.500 evrov naprej.

Ekipa Avtomobilnosti je na ženevskem avtomobilskem salonu obiskala razstavni prostor mladega podjetja iz Francije Devinci, kjer je skušala izvedeti ozadje izdelovanja retro roadsterjev na moderen način.

Videti je star več kot stoletje
Predstavnik podjetja Joann Bidart je pojasnil, da se je zgodba podjetja iz mesta Saint-Sulpice-la-Pointe, blizu Toullusa na jugu Francije, začela pred dvema letoma: "Želeli smo proizvesti avto z moderno tehnologijo, v prvi vrsti električno vozilo, ki pa mora biti videti staro več kot stoletje. Iskali smo retro videz. Na koncu smo oblikovali vozilo, ki je videti kot dirkalnik iz tridesetih let prejšnjega stoletja."

Ni avtomobil
Dirkalni roadster je sicer homologiran kot "štirikolesnik" oziroma vozilo, ki ne dosega velikih hitrosti in za vožnjo tudi ne zahteva klasičnega vozniškega dovoljenja, ima proizvajalec zapisano na svoji spletni strani. Delno je vozilo zasnoval Jean-Philippe Dayraut, francoski prvak v dirkanju na ledu, njegova posebnost pa je zelo zapleteno štirikolesno neodvisno dirkalno vzmetenje.

Foto: Devinci/Letos bo Devinci proizvedel le okoli 200 vozil.
Foto: Devinci/Letos bo Devinci proizvedel le okoli 200 vozil.

Bistvo je uživanje v vožnji
"Bistvo našega vozila je, da je pogon električen. S tem kažemo na modernost vozila, kljub retro obliki. Zaradi električnega pogona je tudi vožnja unikatna, v prvi vrsti uživaška. Z našim vozilom lahko voznik začuti cesto in res uživa v vožnji," pravi sogovornik in dodaja, da niso imeli težav s homologacijo in varnostnimi testi, saj ni avtomobil, zato jim ni bilo treba upoštevati enakih pravil glede varnosti.

Foto: Devinci/Retro videz dirkalnika iz tridesetih let prejšnjega stoletja in električni pogon.
Foto: Devinci/Retro videz dirkalnika iz tridesetih let prejšnjega stoletja in električni pogon.

Za redke izbrance
Da je njegov namen uživati v vožnji, kažejo podatki o največji hitrosti, ki je 110 km/h. "To je pravo vozilo stare šole. Nima asistenčnih sistemov, zato pa elektromotor omogoča neslišno potovanje, hkrati pa zaradi takojšnjega navora omogoča dober pospešek. Baterije nam omogočajo 230 kilometrov vožnje s polno baterijo. Morali bi ga preizkusiti in bi takoj vedeli, o kakšnem užitku vam razlagam," še dodaja Bidart.