Mahindra z modelom KUV100 vstopa na trg priljubljenih malih športnih terencev oziroma križancev. Foto: Mahindra
Mahindra z modelom KUV100 vstopa na trg priljubljenih malih športnih terencev oziroma križancev. Foto: Mahindra

Indijski proizvajalec vozil Mahindra je na domačem trgu ponudil novega križanca KUV100, s katerim vstopa v nov odsek vozil, hkrati pa s športnim terencem predstavlja novo generacijo motorjev.
Mahindra je ob Tati in Maruti Suzukiju eden največjih proizvajalcev vozil v Indiji. Tako kot podjetje Tata sta cilja Mahindre rast in širitev, prav zato so pred leti kupili korejskega proizvajalca vozil Ssangyong, znanega po športnih terencih in zmogljivem štirikolesnem pogonu.
Indijci so v zadnjih tednih dvignili še več prahu, saj so kupili slavni italijanski oblikovalski studio Pininfarina. Prav oblikovanje je eden od tistih vidikov vozila, ki mu nameravajo pri Mahindri posvetiti največ pozornosti.
Za obliko poskrbeli kar sami
KUV100 je v primerjavi s predhodniki oblikovan veliko bolj dinamično, za videz pa še niso poskrbeli Italijani, pač pa je delo hišnih oblikovalcev v Čenaju. Glavni konkurent bo Renaultov model Kwid, vozilo pa je številko manjše od modelov Ford Ecosport, Chevrolet Trax in Jeep Renegade.
Indijci dimenzij še niso razkrili, so pa znani motorji, ki so povsem novi in moderni z zmanjšano prostornino in lahko konstrukcijo. Nova družina motorjev se bo imenovala po ptici, mFALCON (m kot Mahindra in falcon kot sokol). Za zdaj gre za 1,2-litrski bencinski motor s 60 kilovati moči in enako prostoren turbodizelski motor z močjo 57 kilovatov.