Suzuki swift sport tehta manj kot tono, če temu dodamo še 1,4-litrski bencinski motor s 103 kilovati moči in 230 Nm ter atraktiven videz, dobimo športen mali avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Suzuki swift sport tehta manj kot tono, če temu dodamo še 1,4-litrski bencinski motor s 103 kilovati moči in 230 Nm ter atraktiven videz, dobimo športen mali avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Čeprav je bil vedno na voljo tudi v resnobnejših različicah, pa so nam Evropejcem v spominu najbolj ostale športne variante. In tokratni rumeni kanarček ta sloves več kot suvereno nadaljuje.

Suzuki s swifton sport meri na voznike, ki prisegajo na dinamično vožnjo. Največja hitrost je 210 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa 8,7 sekunde. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Suzuki s swifton sport meri na voznike, ki prisegajo na dinamično vožnjo. Največja hitrost je 210 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa 8,7 sekunde. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kliče po ovinkih
Današnji swift je že v svojih osnovnih različicah dokaj dinamičen, avtomobil kar kliče po ovinkih. In swift sport ponuja 140 konjičev, torej občutno manj od pravih GTI-jev in ST-jev, ki tudi veliko bolj športno rohnijo kot swift sport.

Malček, ki meri 3,89 metra v dolžino, obljublja zabavo tudi z zunanjim videzom. Športnost poudarja agresivnejši sprednji del z novim odbijačem z večjimi odprtinami za dovod hladnega zraka motorju in z novo masko v obliki satovja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Malček, ki meri 3,89 metra v dolžino, obljublja zabavo tudi z zunanjim videzom. Športnost poudarja agresivnejši sprednji del z novim odbijačem z večjimi odprtinami za dovod hladnega zraka motorju in z novo masko v obliki satovja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Idealna razporeditev mase
A ta športni malček znova dokazuje, da je vozniški užitek bolj povezan z inženirsko mehaniko kot pa z motorsko termodinamiko. Ključ je v idealni razporeditvi nizke mase, odličnem položaju za volanom, natančnem krmiljenju in sploh vrhunskem podvozju.

Športni duh se kaže tudi v notranjosti, kjer najdemo v usnje odet volanski obroč s prisekanim spodnjim delom, rdeče okrasne detajle, novo grafiko merilnikov in športna sedeža z integriranima vzglavnikoma in poudarjenim bočnim oprijemom. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Športni duh se kaže tudi v notranjosti, kjer najdemo v usnje odet volanski obroč s prisekanim spodnjim delom, rdeče okrasne detajle, novo grafiko merilnikov in športna sedeža z integriranima vzglavnikoma in poudarjenim bočnim oprijemom. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kje nastane razlika?
Vse to ponuja že običajni swift, je pa res, da sportov turbinski polnilnik naredi pomembno razliko – s tem, da potegne brez obotavljanja, ni ga treba priganjati v visoke vrtljaje. S tem je še posebej zanimiv za Slovence, naše razgibane podeželske ceste so namreč idealno igrišče za športnika te sorte. V praksi na naših cestah močnejši športniki ne bodo bistveno bolj uživaški od swifta!
Test avtomobila si lahko pogledate tudi v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, ki se na male zaslone znova vrača septembra.