Mercedes G-code je z 4,1 metra dolžine za skoraj 32 centimetrov krajši od mercedesa GLA. Proizvodna različica bi na trgu konkurirala novi generaciji audija Q1. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes G-code je z 4,1 metra dolžine za skoraj 32 centimetrov krajši od mercedesa GLA. Proizvodna različica bi na trgu konkurirala novi generaciji audija Q1. Foto: Mercedes-Benz

Mercedesov koncept G-code naj bi bil v serijski različici umeščen pod model GLA, hkrati pa razkriva obliko in tehnologijo prihodnjih športnih terencev z zvezdo v nosu.
"G-code je hkrati lep in inteligenten. Interpretira tipično mercedesovo kupejevsko obliko," je o novem konceptu dejal šef oblikovanja pri Mercedesu Gorden Wagener.
Za oblikovanje sta skupaj poskrbela oblikovalska studia v Nemčiji in v Pekingu na Kitajskem. Konceptu so namenili karoserijo z visokim sedenjem in kratkimi previsi, LED-žarometi, kamerami namesto vzvratnih ogledal in velika, 21-palčna kolesa. Trenutno gre zgolj za oblikovalsko študijo, ki pa so jo nadgradili s številnimi deli in tehnologijami, ki bodo v naslednjih desetih letih našli mesto v novih Mercedesovih športnih terencih.
Futuristična kabina
Zadnja bočna vrata se odpirajo v nasprotni smer, kot prednja bočna vrata, vozilo pa je izdelano brez B-stebrička. V potniški kabini so lahki sedeži izdelani iz ogljikovih vlaken, veliko je aluminijastih dodatkov, v oči bode velik digitalni zaslon. V prtljažniku se bateriji dveh električnih skuterjev polnita kar med vožnjo G-coda.
Maska spreminja barvo
Wagener pri malem športnem terencu izpostavlja veliko zračno režo s prepoznavno zvezdo v nosu in dvema letvicama po sredini. Posebnost je za masko vgrajen digitalni zaslon, ki glede na način vožnje spreminja barvo. Ko miruje, je barva maske vijolična, med normalno vožnjo se maska obarva v modro, ko voznik izbere športni način vožnje, pa v rdečo barvo.
Koncept poganjajo vodik, veter in sonce
Največja posebnost koncepta je pogon, ki mu energijo zagotavljata sonce in veter. "Multivoltaična" tehnologija s fotocelicami na barvi karoserije omogoča vpijanje energije sonca in ustvarja elektriko za delovanje elektromotorja, ki poganja zadnji par koles. Prednji par koles poganja turbomotor, ki deluje na vodik. Moč se na vsa kolesa prenaša s pomočjo menjalnika z dvojno sklopko. Električno energijo med gibanjem pomagata ustvarjati tudi podvozje in celo veter.