Fordova avtonomna vozila bodo leta 2021 na voljo le za deljeno uporabo, za posamezne uporabnike pa vsaj pet le pozneje. Foto: Ford
Fordova avtonomna vozila bodo leta 2021 na voljo le za deljeno uporabo, za posamezne uporabnike pa vsaj pet le pozneje. Foto: Ford

Toda drugi mož Fordovega oddelka za razvoj in napredni inženiring, Ken Washington, je v izjavi za Autonews povedal, da bodo ta vozila posameznim uporabnikom na voljo šele pet po začetni uvedbi v flotah za deljeno uporabo. Ta napoved je še bolj konservativna od tiste, ki jo je podal predsednik Fordove uprave, Mark Fields, ko je dejal, da bodo samovozeči avtomobili nared leta 2025.

Washington je dejal, da je težko napovedati, s kakšnim korakom se bo tehnologija razvijala, ter da njihov pristop zdaj predvideva postopno uvajanje novih ravni.

Ne glede na to Washington meni, da bodo samovozeči avtomobili nedvomno postali resničnost. Dodal je še, da to ni raziskovalni projekt, temveč nekaj, kar bodo pri Fordu uresničili in enako bodo storili drugi.

Ključna sodelovanja
Ford bo zagonskemu tehnološkemu podjetju Argo Al v petih letih namenil milijardo dolarjev, obenem pa sodeluje tudi s podjetji, kot do Veloydne (proizvajalcem lidarjev), proizvajalcem 3D-zemljevidov, Civil Maps, Niernberg Neuroscience ter s podjetjem za učenje strojev, SAIPS.

Fordov vodilni je še dodal, da računalniški razvoj zdaj omogoča stvari, ki so bile pred časom nedoumljive. Določena podjetja iz Silicijeve doline, kot so Uber, Lyft, Google in Apple, prav tako sodelujejo v tej tekmi, a spoznavajo, da to ni tako preprosto, kot je morda bilo videti, ter da je lahko sodelovanje z avtomobilskim proizvajalcem zelo pomembno.