BMW M8 bo ob štirikolesnem pogonu ponujal tudi možnost pogona le na zadnji kolesi. Foto: BMW
BMW M8 bo ob štirikolesnem pogonu ponujal tudi možnost pogona le na zadnji kolesi. Foto: BMW

Ena od novosti, ki je prišla na dan ob objavi fotografij sicer zamaskiranega kupeja M8 je, da bodo Bavarci ta model ponudili tudi v različicah kabriolet in gran coupé. Gre za avtomobil, ki je v tesnem sorodu z limuzino M5, saj ga poganja enak 4,4-litrski bencinski V8, ki z dvema turbopuhaloma razvije 441 kilovatov (600 KM) in jih lahko po želji prenaša na vsa štiri kolesa ali le na zadnjo os.

Tako kot športna limuzina M5 bo namreč tudi M8 opremljen s pogonom M xDrive, ki omogoča vožnjo z vsekolesnim pogonom ali pa bolj zabavni način, pri katerem s pogonom zgolj na zadnji kolesi zadek 4,9 metra dolgega avtomobila postane veliko bolj razigran.

Udobje za štiri
Kupeju se bosta pridružila še kabriolet s klasično platneno streho in sloki gran coupé, ki premore štiri vrata in ponuja prostor za štiri potnike. Kupe bo premierno nastopil januarja 2019 na avtomobilskem salonu v Detroitu oz. marca v Ženevi, štirivratni gran coupé pa verjetno nekoliko kasneje.

Ljubiteljem ročnih menjalnikov žal ne bo ugodeno, saj bo M8 na voljo le v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se zdi odličen partner za krotenje 600-glave konjenice in ogromnega navora.

Ob moči je, seveda, enako pomembno tudi varno zaviranje, zato bo za besnega Bavarca med drugim na voljo zavorni sistem s koluti iz keramike in ogljikovih vlaken, ki se bolj ali manj uspešno skrivajo za platišči iz lahke litine velikosti 19 ali 20 palcev.