Opel astra TCR je bila razvita v tesnem sodelovanju z Oplovim dolgoletnim partnerjem Kissling Motorsport iz Bad Münstereifela. Foto: Opel
Opel astra TCR je bila razvita v tesnem sodelovanju z Oplovim dolgoletnim partnerjem Kissling Motorsport iz Bad Münstereifela. Foto: Opel

Pri Oplu so predstavili nov dirkalnik za dirkalno serijo mednarodnega prvenstva TCR (Touring Car Racing), astro TCR. Prvi kupci bodo dirkalnik, namenjen za kratke in vztrajnostne dirke, prevzeli februarja prihodnje leto, stal pa bo 95 tisoč evrov (brez davka).

Opel astra TCR lahko tekmuje na kratkih ali vztrajnostnih dirkah, kot je 24-ur Nürburgringa. Prav zato so jo uradno predstavili na dirkališču Jules Tacheny v belgijskem Mettetu. V Rüsselsheimu pravijo, da so pri razvoju poskušali čim manj odstopati od serijsko izdelanega avtomobila.

Dvolitrski turbomotor
Dirkalnik tehta vsega 1.200 kilogramov. Za pogon je zadolžen dvolitrski prisilno polnjeni bencinski agregat z največjo močjo 243 kilovatov in največjim navorom 420 Nm, ki se na prednji kolesi prenaša s pomočjo sekvenčnega, šeststopenjskega dirkaškega menjalnika, voznik pa lahko med prestavami izbira s pomočjo volanskih naperk.

Za dirkalne steze je bilo treba prilagoditi oprijem. To so storili s kovinsko sklopko z dvema sintranima diskoma. Samodejni sistem dvojnega odpiranja sklopke zagotavlja stabilnost ob prestavljanju navzdol.

Za zmogljivejše zaviranje na dirkališču pri velikih obremenitvah so astro TCR opremili z zavorami s premerom kolutov 378 milimetrov in čeljustmi s šestimi zavornimi bati spredaj ter zadnjimi zavorami s premerom kolutov 265 milimetrov in dvema batoma v zavornih čeljustih. Voznik lahko razmerje moči delovanja med zadnjimi in sprednjimi zavorami uravnava neposredno izza volana.

Dirkalnik ima popolnoma prilagodljivo podvozje z najnovejšo tehnologijo blaženja. Aerodinamiko so izpopolnili z nastavljivima prednjim in zadnjim spojlerjem.