Opel adam rocks S je namenjen voznikom, ki bi imeli radi okreten in zmogljiv mestni avtomobil, ki zmore ponuditi tudi zunajmestno izkušnjo, po potrebi ne po asfaltiranih poteh. Foto: Opel
Opel adam rocks S je namenjen voznikom, ki bi imeli radi okreten in zmogljiv mestni avtomobil, ki zmore ponuditi tudi zunajmestno izkušnjo, po potrebi ne po asfaltiranih poteh. Foto: Opel

Opel bo na avtomobilskem salonu v Amsterdamu pokazal model adam rocks S, ki je hibrid robustnega adama rocks in športnega malčka adam S.
3,75 metra dolg opel adam rocks S ima robustno, mišičasto "postavo", platneno streho in zmogljiv 1,4-litrski turbo bencinski agregat ecotec s 110 kilovati moči. Turbo motor je kombiniran s sistemom start/stop, pri Oplu pa pri tehničnih podatkih navajajo, da je povprečna poraba goriva v kombiniranem ciklu uporabe 5,9 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 139 gramov na kilometer.
Za prenos moči na kolesa je zadolžen šeststopenjski ročni menjalnik, ki so mu skrajšali prestavna razmerja. Z mirovanja do 100 km/h pospeši v 8,5 sekunde, večji poudarek je na prožnosti in vmesnih pospeških, ko od 80 do 120 km/h v peti prestavi pospeši v 7,9 sekunde. Najvišja hitrost je 210 km/h.
Terenec z mehko električno streho
V Rüsselsheimu so mu namenili športno vzmetenje, v primerjavi z adamom rocks je karoserija za 15 milimetrov bližje vozni podlagi, tudi krmilni mehanizem je športen, prav tako so športni školjkasti sedeži. Zavore so zmogljivejše, elektronski sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP) lahko voznik v prid boljše vozne izkušnje izklopi.
Novincu so namenili prepoznavne zaščitne dele karoserije modela rocks in športne dodatke, kot so izrazitejši in večji zaključki izpušnega sistema in spojler na zadku, ki so značilni za adama S. S platneno streho, poimenovano swingtop, lahko voznik ali sopotnik upravlja na elektriko. S pritiskom na stikalo se pogled v nebo odpre v petih sekundah.
Tehnologija je že znana. Napredni parkirni asistent je opremljen s funkcijo, ki pri hitrostih pod 30 km/h prepozna dovolj veliko prazno parkirno mesto in samodejno parkira vozilo. Parkirni asistent je del paketa s sistemom za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. V potovalnem prostoru je vez med voznikom in vsemi podatki že znani informacijsko-zabavni sistem poimenovan IntelliLink.