Pri Mercedes-Benzu verjamejo da je hibridni E 300 najvarčnejši v razredu prestižnežev. Foto: BMW
Pri Mercedes-Benzu verjamejo da je hibridni E 300 najvarčnejši v razredu prestižnežev. Foto: BMW

Glede na sestavne dele pogonskega sklopa BMW-jevega aktivnega hibrida serije 5 ni dvoma kateremu trgu je namenjen. Vrstni bencinski šestvaljnik, električni motor in osemstopenjski samodejni menjalnik predstavljajo idealno kombinacijo za ameriške kupce, ki častijo izdelke prestižne evropske znamke, bencinske motorje, želijo izkazati trendovsko okoljevarstveno zavest in si lahko privoščijo nakup avtomobila, ki bo verjetno izstopal iz cenovnega povprečja.

Bencinski 3,0-litrski vrstni šestvaljnik zmore 225 kilovatov (306 KM) moči, električni motor pa 40 kilovatov (55 KM). Hibridna kombinacija ni namenjena daljšim vožnjam z električnim pogonom, ampak predvsem zniževanju porabe, ki naj bi bila po podatkih izdelovalca med 6,4 in 7,0 litri na 100 kilometrov. V litij-ionski bateriji je dovolj energije le za razdalje do štirih kilometrov, električni motor pa lahko hibridno petico samostojno požene do hitrosti 60 km/h.

Aktivni hibrid ima seveda vgrajen tudi start/stop sistem, ki zaustavi delovanje motorja med mirovanjem vozila pred semaforji ali v zastoju, novost pa je možnost zaustavljanja bencinskega motorja med vožnjo do hitrosti 160 km/h. Konstruktorji zagotavljajo, da sistem sam presodi kdaj ne potrebuje več pomoči bencinskega motorja, na primer pri vožnji navzdol, in ga preprosto »odklopi« iz pogonskega sistema. Prav tako pa naj bi v sodelovanju z navigacijskim sistemom sam presodil kdaj lahko popolnoma izprazni baterijo in s tem olajša delo bencinskemu motorju oziroma zmanjša porabo, če ve da se avtomobil bliža spustu med katerim bo baterijo znova »zastonj« napolnil.