Različica trophy s 162 kilovatov moči z mesta do hitrosti 100 km/h pospeši v 6,6 sekunde, 400 metrov z mesta prevozi v 14,5 sekunde, največja hitrost je 235 km/h. Foto: Renault
Različica trophy s 162 kilovatov moči z mesta do hitrosti 100 km/h pospeši v 6,6 sekunde, 400 metrov z mesta prevozi v 14,5 sekunde, največja hitrost je 235 km/h. Foto: Renault

Pri Renaultu so po prenovljeni klasični petvratni kombilimuzini clia in karavanskem grandtourju predstavili še osveženega clia GT line s poudarkom na športnih linijah in "popopranega clia R.S., ki je v različici trophy dobil ekskluziven izpušni sistem podjetja Akrapovič.
Pri prenovi clia GT line (športni dodatki na karoseriji), clia R. S. 200 EDC in clia R. S. trophy akrapovič 200 EDC so sodelovali tudi strokovnjaki športnega oddelka Renault Sports.
R. S. je na voljo z 1,6-litrskim turbo bencinskim motorjem s 146 kilovatov moči, oziroma 162 kilovatov moči, ki je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko in prestavnima lopaticama ob volanu. Na izbiro bodo kar tri izvedenke podvozja. Sport s platišči premera 43 centimetrov (17-palcev) ali s premerom 46 centimetrov (18-palcev) je namenjen vsestranski uporabi, podvozje cup je bolj čvrsto in prinaša platišča premera 46 centimetrov (18 palcev) ter kompromis med potrebami vožnje po cesti in po dirkališču. Podvozje trophy z enako velikimi platišči je v prvi vrsti namenjeno dinamični izkušnji in je spuščeno spredaj za dva, zadaj pa za en centimeter.
Akrapovič za prepoznaven pečat
Po vzoru študijskega prototipa clio R. S. 16 je lahko model clio R. S. trophy opremljen z ekskluzivnim izpušnim sistemom, ki je bil razvit v sodelovanju s slovenskim specializiranim podjetjem Akrapovič. Ta izpušni sistem je edinstven v segmentu, motorju zagotavlja nemudoma prepoznaven zvočni pečat in boljši pospešek.
S prenovljenim modelom pri Renaultu uvajajo tudi inovativen sistem luči R. S. vision. Gre za dodatno osvetlitev z multifunkcijskimi LED-žarometi z vzorcem ciljne zastavice. Omogoča združevanje funkcij meglenk, dodatnih luči za osvetljevanje notranjega roba ovinka, pozicijskih luči ter žarometov z zasenčenim in nezasenčenim snopom v prid boljši vidljivosti v temi.