Pri Volkswagnu si želijo, da bi up! postal pogost pojav v evropskih velemestih. Foto: Volkswagen
Pri Volkswagnu si želijo, da bi up! postal pogost pojav v evropskih velemestih. Foto: Volkswagen

Malček, ki meri v dolžino 354 in širino 164 centimetrov, je po prepričanju izdelovalca kot nalašč za uporabo v evropskih velemestih, kjer je majhnost prevoznih sredstev pogosto pomembna prednost. Najavljajo tri ravni opreme, in sicer vstopno take up!, ki ji glede na obseg sledita move up! in high up!. Že ob uvajanju modela na trg pa bodo poskrbeli tudi za tiste, ki si želijo malce izstopanja, in sicer z dvema posebnima izdajama up! black in up! white.

Med tehnološkimi novostmi, ki jih bo na trg pripeljal novinec, pa je treba omeniti tudi novo generacijo bencinskih trivaljnikov, na začetku bosta v ponudbi dva, in sicer s 44 kilovati (60 KM) in 55 kilovati (75 KM). Po zagotovilih izdelovalca naj bi prvi porabil za sto kilometrov vožnje le 4,2 litra goriva, na vsak kilometer pa izpuhal manj kot 100 gramov ogljikovega dioksida.

Na področju varnosti pa bo up! med drugim kot novost ponujal možnost izbire sistema mestnega varnostnega zaviranja, ki bo pri hitrostih, nižjih od 30 kilometrov na uro, ob morebitni zaznani nevarnosti trčenja samodejno zavrl vozil in s tem preprečil trčenje ali pa vsaj zmanjšal posledice.

Več podrobnosti o novincu in času uvajanja na posamezne trge bo znano ob predstavitvi v Frankfurtu, ko bodo izdali tudi uradne cene.