Scénica tudi v četrti generaciji spremlja večji grand scénic, ki je 23 centimetrov daljši in serijsko opremljen s sedmimi sedeži. Foto: Gr. P.
Scénica tudi v četrti generaciji spremlja večji grand scénic, ki je 23 centimetrov daljši in serijsko opremljen s sedmimi sedeži. Foto: Gr. P.

Novi petsedežni scénic je narejen na modularni platformi CMF-C, tako kot modela espace in talisman, s katerima si deli tehnologijo. Tako ima scenic prvikrat tridelno vetrobransko steklo po vzoru najnovejšega espacea, ki zagotavlja panoramski razgled. Novinec ima spredaj prepoznaven novi svetlobni pečat zaradi luči s svetilnimi diodami v obliki zrcalno postavljenih črk C, ki imajo v bolje opremljenih različicah vgrajeno tehnologijo LED. Zadek njegovega večjega brata grand scénic pa namesto podolgovatih krasijo luči v obliki bumeranga.

V primerjavi s tretjo generacijo je novi scénic daljši za štiri centimetre in širši za dva, medosna razdalja je podaljšana za 3,2 centimetra. Prostornina prtljažnika meri 572 litrov. Večji grand scénic, ki je serijsko opremljen s sedmimi sedeži, prinaša dodatnih 23 centimetrov skupne dolžine in 596 litrov prostora za prtljago v osnovni petesedežni postavitvi. Pri obeh je kot doplačilo na voljo funkcija one touch folding za preklapljanje sedežev v drugi vrsti, pri grand scénicu pa tudi v tretji.
Na 20 palcih
Ena izmed posebnosti novega roda Renaultovih kompaktnih enoprostorcev so serijska platišča, ki merijo kar 20 palcev! Ta so sicer res velika, a razmeroma ozka. Obuta so v pnevmatike z merami 195/55 R20, ki v primerjavi z manjšimi, vendar širšimi 17-palčnimi pnevmatikami zagotavljajo manjši kotalni upor, manjšo porabo goriva in so tudi nekoliko cenejše. Opcijsko je na izbiro dvobarvna karoserija, tako kot pri križancu capturju. V ponudbi motorjev najdemo bencinska stroja TCe z močjo 85 kilovatov (115 KM) in 96 kilovatov (130 KM) ter 1,5- in 1,6-litrske dizelske motorje dCi z razponom moči od 70 do 118 kilovatov (od 95 do 160 KM).
Poleg znanih sistemov za pomoč vozniku ima tudi prilagodljivi radarski tempomat, ki zdaj deluje do hitrosti 160 km/h, in sistem za prepoznavanje pešcev s funkcijo zaviranja v sili. Vanj je vgrajena druga generacija zabavnoinformacijskega sistema r-link 2, barvni zaslon head-up, sistem multi sense, ki ponuja možnost izbire voznega načina, od športno odzivnega do potovalno udobnega.

Cene petsedežne izvedbe se gibljejo od 16.290 do 28.290 evrov, metdem ko je treba za grand scénica doplačati 1.500 evrov. Ob začetku prodaje vsem kupcem namenjajo 500 evrov popusta in jim podarjajo komplet zimskih pnevmatik.