Za Ssangyong prihaja nova doba – indijski lastnik Mahindra ima namreč v svoji lasti tudi slovitega oblikovalca Pininfarino. In prvi avtomobil, pri katerem so Italijani imeli nekaj besede, je novi korando. Foto: Ssangyong

Znamko in model poznamo kot nizkocenovni proizvajalec avtomobilov, zdaj ima Ssangyong s svojim korandom višje ambicije. Ampak čaka jih še kar nekaj dela.

Korando je na voljo z dvokolesnim (2WD) in štirikolesnim (AWD) pogonom. Foto: Ssangyong

Ssangyong je avtomobilska znamka, ki ima že dolgo zgodovino. V 65 letih ji ni uspelo močneje prodreti na evropski trg, saj so se njihovi modeli uvrščali na sezname najgrših avtomobilov. To se je s prihodom k indijskemu velikanu Mahindra spremenilo. Ta pa ima v lasti tudi italijansko Pininfarino, ki ima enega najboljših studiev za avtomobilsko oblikovanje.

Nabor asistenčnih pripomočkov je dolg: inteligentni radarski tempomat, sistem za opozarjanje pri vzvratni vožnji, opozarjanje na nevarnost naleta, opozarjanje na premik vozila, opozarjanje na prečni promet, samodejno zaviranje v sili, prepoznava vozila v mrtvem kotu, ima prilagodljive žaromete ... Foto: Ssangyong

Po ferrarijih in bentleyjih ssangyong
Studio iz Torina je do zdaj ustvaril že številne slavne ferrarije, peugeote, fiate, alfe, lancie, bentleyje, jaguarje, i, čudoviti primerki avtomobilske zgodovine zdaj v novi dobi dobivajo družbo znamke, ki je do zdaj na prodajo avtomobilov gledala s povsem drugačnimi očmi.

Omogoča tudi povezovanje s pametnimi telefoni prek tehnologije Google Android Auto in Apple Carplay. Foto: Ssangyong

A iz svoje lastne zgodovine se je, kot kaže, očitno veliko naučila. In če drugega ne, so vzorčen primer, da je oblika nadvse pomembna in da so jo imeli pred lastnim pragom. Pri Kii. In tudi ta je svoj prodor dosegla prav z dobrim dizajnom. A samo dizajn seveda ni dovolj. To zdaj Korejci že dobro vedo, zato je korando zdaj nekaj povsem drugega kot korando, ki je bil prvi korejski SUV. Novinec je namreč uglajen avtomobil, z moderno tehniko, turbomotorji, štirikolesnim pogonom in – kar je pomembno – z varnostjo za evropskih pet zvezdic Euro NCAP. Se je pa Evropa znova pokazala kot zibelka avtomobilskega razvoja.

Izbirati je mogoče med šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Foto: Ssangyong

Globalni igralec
Sell-II Yang, direktor prodaje zunaj Evrope pri podjetju Ssangyong, je za oddajo Avtomobilnost povedal. "Korando je dobil evropski značaj, vendar ga bomo poslali tudi na druge trge, na primer v Čile v Južno Ameriko ter v Avstralijo in na Novo Zelandijo. Prav tako na Bližnji vzhod."

1.5-litrski turbomotor GDI zmore 120 kilovatov moči in 280 Nm navora. Foto: Ssangyong

Si pa od prenovljenega koranda veliko obetajo tudi slovenski trgovci. Azer Šarić, vodja komunikacij pri uvozniku KMAG, pravi: "Lahko rečemo, da je to nov začetek Ssangyonga, ki je z novim lastnikom dobil nov zagon. Tako da jih bomo videvali več na cestah. Za prihodnje leto načrtujemo, da bomo prodali okoli 200 primerkov novega koranda."
Kar je močan prodajni rezultat.

Mimogrede, korando že s svojim imenom izraža samozavest in sposobnost. "Ime pomeni Korejec zmore," pravi Sell-II Yang.

In prvi kilometri pravijo, da je samozavest upravičena.