Rapid je novinec v ponudbi znamke Škoda, ki računa na družinske in poslovne kupce. Foto: M. Kr.
Rapid je novinec v ponudbi znamke Škoda, ki računa na družinske in poslovne kupce. Foto: M. Kr.

Optimistični pa so tudi načrti glede prodaje na slovenskem trgu, kjer sodi Škoda med bolj uveljavljene znamke, njeni modeli pa so glede na prodajne rezultate po navadi umeščeni v vrh posameznih razredov. Kombilimuzina rapid se uradno uvršča med Škodina modela fabia in octavia, zadnja bo namreč s prihodom nove generacije zrasla, rapid pa aktualno generacijo octavie po nekaterih merah presega.

Prostornost kabine in prtljažnika
Rapid je dolg 4,48 metra in ima 2,6 metra dolgo medosno razdaljo, ki so jo dobro izkoristili pri zasnovi potniške kabine, v kateri imajo veliko prostora tudi sopotniki na zadnji sedežni klopi. V nakazanem limuzinskem zadku, ki ga dejansko pokrivajo prtljažna vrata, pa se skriva še velik prtljažnik s 550 litri prostornine. Poleg prostornosti pa postreže tudi z veliko mero racionalne družinske in poslovne uporabnosti. Pri Škodi namreč računajo prav na kupce, ki si želijo kakovosten in trajen avtomobil za družinske prevoze, obenem pa tudi na nakupe podjetij, ki potrebujejo varčne in zanesljive avtomobile brez dragega prestiža, a z dovolj elegance za službena vozila.

Kupcem ponujajo na izbiro tri serijske ravni opreme in pet pogonskih agregatov, od tega so kar štirje bencinski in le en dizelski. Bencinsko motorno ponudbo začenja 1,2-litrski motor MPI s 55 kilovati (75 KM), sledita dva 1,2-litrska motorja TSI s 63 kilovati (86 KM) in 77 kilovati (105 KM), najzmogljivejši pa je 1,4-litrski TSI z največjo močjo 90 kilovatov (122 KM). Dizelski predstavnik pa je 1,6-litrski TDI z močjo 77 kilovatov (105 KM).

Cenovni razpon za različne potrebe
Na ceniku je na najnižjem klinu prodajne lestvice različica 1,2 active za 11.999 evrov, na najvišjem pa 1,4 TSI elegance z samodejnim menjalnikom DSG za 19.350 evrov. Morebitnih promocijskih popustov pri uvozniku za zdaj ne napovedujejo, so pa pripravili ugoden način financiranja na šest let, ki osnovno ceno poveča le za 1,1 odstotka.

Čeprav gre za globalni model, ki ga bo mogoče kupiti tudi na nekaterih neevropskih trgih, pa pri Škodi poudarjajo, da bodo rapidi namenjeni evropskim kupcem vsi izdelani v matični tovarni v Mladi Boleslavi, kjer sicer izdelujejo tudi modela fabia in octavia.