Prodaja avtomobilov v Evropi je oktobra zrasla za skoraj šest odstotkov. Foto: Reuters
Prodaja avtomobilov v Evropi je oktobra zrasla za skoraj šest odstotkov. Foto: Reuters

Združenje evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA je v poročilu objavilo najnovejše podatke o prodaji na območju Evropske unije in Evropskega prostotrgovinskega območja. Prodaja je dosegla 1,21 milijona vozil, pri čemer je lani ob enakem času znašala 1,17 milijona. Toyotina mesečna prodaja je poskočila za 21 odstotkov, pri čemer je Toyota dosegla 22-odstotno povečanje, Lexus pa enoodstotno. Renault je za svojo skupino objavil 18-odstotno rast, pri čemer je Dacia dosegla 20-odstotno povečanje, Renault pa 17-odstotno.

Število registracij skupine PSA je poskočilo za 74 odstotkov, odkar poročila, poleg podatkov o prodaji znamk Peugeot, Citroën in DS, vključujejo tudi dosežke znamk Opel in Vauxhall. Skupna prodaja vseh petih znamk je v primerjavi z lanskim letom zrasla za 6,7 odstotka. Peugeot je s pomočjo nove generacije modelov 3008 in 5008 pridobil 17 odstotkov. Citroën je imel 7,4-odstotno rast, DS pa 20-odstotni padec. Pri Oplu so oktobra prodali 68.552 avtomobilov v primerjavi s septembrskimi 92.448.

Glavni je bil Seat
Skupina Volkswagen je dosegla 4,7-odstotno povečanje števila registracij, predvsem zaradi Seatove 21-odstotne rasti in Škodinih 11 odstotkov. Znamka Volkswagen je pridobila 2,2 odstotka, Audi je izgubil 1,5, Porsche pa 2,2 odstotka.

Fordova prodaja se je povečala za 5,8 odstotka, pri skupini Fiat Chrysler pa za 1,5 odstotka, pri čemer sta Jeep in Alfa Romeo z 20-odstotno rastjo uravnovesila skromno 1,2-odstotno rast znamke Fiat.

Nissan je izgubil 4,7 odstotka, medtem ko sta Hyundai in Kia dosegla 7,7- oziroma 9,98-odstotno povečanje prodaje.

Pri premijskih proizvajalcih je BMW izgubil 9,2 odstotka, Mercedes-Benz pa pridobil 7,7 odstotka.