Znižano podvozje in velika kolesa poskrbijo za vpadljivo silhueto avtomobila. Foto: Renault
Znižano podvozje in velika kolesa poskrbijo za vpadljivo silhueto avtomobila. Foto: Renault

Renault je na spletu razkril najmočnejšega twinga GT, ki je nastal s pomočjo strokovnega znanja oddelka Renault Sport Cars. V primerjavi s klasičnim twingom ima več moči, skupaj 81 kilovatov, in več navora (170 Nm). Uradno bo predstavljen na znamenitem festivalu hitrosti v Goodwoodu.
Pri Renaultu so dolgo napovedovali prihod športne različice twinga GT, ki ga bodo izdelovali v Revozu v Novem mestu, tako kot "brata dvojčka" smarta brabusa. V primerjavi s klasično različico je poleg zmogljivejšega motorja, z več moči in navora, sprememb še veliko, tako tehničnih kot oblikovnih.

Edinstveni športni dodatki
Več moči in navora 0,9-litrskega motorja (klasični twingo zmore 65 kilovatov moči in 135 Nm navora) so dosegli s predelavo dovoda zraka ter prilagoditvijo računalniškega krmiljenja motorja in prestavnih razmerij. Za varno izkoriščanje tega povečanja zmogljivosti ima predelano tudi podvozje, ki ima spremenjene obese, poleg tega pa tudi prilagojene nastavitve delovanja sistema za nadzor stabilnosti ESP ter variabilnega volanskega servosistema.
Oblikovno se twingo GT zgleduje po konceptu twin’run. Edinstvena so 17-palčna platišča, bočne reže za zajem zraka, dve izpušni cevi. Na voljo je v štirih karoserijskih barvah: novi oranžni, lunino sivi, globinsko črni in ledeniško beli. Oranžni detajli so tudi v potovalni kabini, pragova vrat imata oblogo z napisom Renault Sport, stopalke so iz aluminija, glava prestavne ročice pa iz zlitine zamak.