Arona, tako kot njeni glavni tekmeci, za uspešen nastop na trgu ne potrebuje štirikolesnega pogona. Foto: Seat
Arona, tako kot njeni glavni tekmeci, za uspešen nastop na trgu ne potrebuje štirikolesnega pogona. Foto: Seat

Arona je zasnovana na prilagodljivi platformi MQB A0, ki jo je koncern Volkswagen najprej namenil novi ibizi, na njej pa slonita tudi novi volkswagen polo in prihajajoča fabia. Z dolžino 4.138 milimetrov je slabih osem centimetrov daljša od ibize, obenem pa je 10 centimetrov višja, s čimer lahko ponudi več prostora za potnike in prtljago. Poleg petih sedežev v zadku ponuja 400-litrski prtljažnik.

Kljub tehnični sorodnosti z ibizo se oblikovno bolj naslanja na večjo ateco, z nekaj posebnostmi, ko je, denimo, dvobarvna karoserija. Bolj umirjeno je oblikovana armaturna plošča, ki je zasnovana tako, da vozniku ni treba odvračati pogleda s ceste. Tu bomo našli vse varnostne in asistenčne sisteme, ki jih ponujajo najnovejši Seatovi modeli. Med temi veljajo našteti sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za večnaletno zaviranje, prilagodljivi tempomat, sistem za nadzor mrtvega kota, nadzor na prečnim prometom za vozilom, multimedijsko napravo z vzvratno kamero in povezljivostjo s sistemi Apple CarPlay, Android Auto ter MirrorLink, manjkal pa ne bo niti sistem za brezžično polnjenje pametnih telefonov.

Le s sprednjim pogonom
Motorna paleta bo štela tri bencinske in dva dizelska agregata. Vstopno izbiro bo predstavljal litrski turbobencinski trivaljnik TSI s 70 kilovati (95 KM) v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom. Nadenj se bo uvrstila njegova različica s 84 kilovati (115 KM), ki bo na voljo z ročnim šeststopenjskim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG. Za zahtevnejše bo na izbiro 1,5-litrski štirivaljni TSI, ki zmore 110 kilovatov (150 KM) in je povezan z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Dizelske barve bo branil 1,6-litrski TDI v različicah s 70 ali 84 kilovati (95 ali 115 KM), pri čemer bo prvi na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom ali sedemstopenjskim DSG, drugi pa z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Pri vseh modelih se moč prenaša le na sprednji kolesi.

Leta 2018 bo ponudbo dopolnil še litrski trivaljnik TSI s 66 kilovati (90 KM), ki deluje tudi na stisnjeni zemeljski plin (CNG).

Arona bo kupcem na voljo s paketi opreme reference, style, Xcellence in FR, ki bo med drugim ponujal dve nastavitvi podvozja ter izbiro voznih načinov normal, sport, eco in individual. V živo bo prvič na ogled septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.