Zadnji testi združenja Euro NCAP so potrdili, da si vsi avtomobili ne morejo prislužiti najvišje ocene. Foto: Euro NCAP
Zadnji testi združenja Euro NCAP so potrdili, da si vsi avtomobili ne morejo prislužiti najvišje ocene. Foto: Euro NCAP

Alfin športni terenec je s 97 odstotki točk dosegel odlično oceno za varnost odraslih potnikov ter z 88 odstotki zelo dobro za varnost otrok. Zaradi odsotnosti aktivnega pokrova motorja je dosegel 71 odstotkov za varnost pešcev ter zaradi regulatorja in omejevalnika hitrosti, ki ne ustreza zahtevam Euro NCAP-a, le zadostnih 60 odstotkov za sisteme za aktivno varnost.

Odlično oceno za varnost otrok in pešcev je s 85 odstotki v obeh kategorijah dosegel volkswagen arteon, ki je opremljen tudi z aktivnim pokrovom motorja.

Opel insignia se je zelo dobro odrezala pri čelnem in bočnem trku in dosegla 93 odstotkov za varnost odraslih potnikov. Zelo dobro oceno je, kljub opozorilniku za nepripete varnostne pasove na zadnjih sedežih po naročilu (z 69 odstotki vseh točk) dobila za asistenčne sisteme.

Hyundai i30 je dosegel dobre ocene na vseh področji, pri čemer ni blestel pri varnosti peščev, kjer je zaradi trka s stebrički A prejel 64 odstotkov točk.

Seat ibiza se je s 95 odstotki izkazala pri varnosti odraslih potnikov, a zaradi odsotnosti sistema za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu dosegla le 60 odstotkov za asistenčne sisteme, kar pa je za model segmenta B sprejemljivo.

Brez odličja
Honda civic se je z dobrimi rezultati na vseh področjih zelo približala odlični končni oceni, ki jo je zgrešila zaradi malce slabše varnosti na zadnjih sedežih.

Ford mustang je po januarskem polomu tokrat opravljal popravni izpit in si s sistemoma za samodejno zaviranje v sili ter za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu tokrat namesto dveh prislužil končne tri zvezdice.