Tipično Fordovo dinamiko so naši bralci in gledalci bolj začutili v pumi in kugah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tipično Fordovo dinamiko so naši bralci in gledalci bolj začutili v pumi in kugah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Torej hibridi, a kateri? Hibrid je pravzaprav vsak avto, ki ga poganjata dva različna tipa pogonskega sklopa, običajno motor z notranjim zgorevanjem in elektromotor.

Poznamo več vrst hibridov

A govorimo o štirih vrstah te kombinacije. Prva je najbolj klasično hibridna: bencinski motor + elektromotor ter samodejni CVT-menjalnik. Na delavnici so bralci MMC-ja in gledalci Avtomobilnosti lahko preizkusili tudi dve blago hibridni kombinaciji, bencinsko in dizelsko, na primerih pume in kuge, obakrat z ročnim menjalnikom, seveda gre za hibrida, ki ne omogočata vožnje samo ne elektriko, ampak elektrika zgolj pomaga klasičnemu motorju.

V priključno hibridni kugi smo primerjali električno in bencinsko vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V priključno hibridni kugi smo primerjali električno in bencinsko vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Veliko tudi na elektriko

No, največ električne vožnje je ponudila priključno hibridna kuga, prav tako povezana z bencinskim motorjem, samodejnim menjalnikom, pa tudi z napredno elektriko za pomoč vozniku. Seveda gre za električni avto z razmeroma skopim električnim dosegom, v praksi za dobrih 50 kilometrov, ki pa ima zato še klasičen bencinski motor.
Če še vedno menite, da so hibridi primerni le za umirjene vožnje, si poglejte prispevek iz oddaje Avtomobilnost, kjer so svoje vtise strnili naključni vozniki.