Z novim pogonskim sklopom je izkušnja precej boljša. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Z novim pogonskim sklopom je izkušnja precej boljša. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Toyota CH-R je bila ob svoji predstavitvi leta 2016 eden prvih dostopnih CUV-jev. Ta vozila, ki združujejo višji odmik od tal in dinamično, kupejevsko obliko, so bila do tedaj večinoma prestižna.

A kupci so hoteli več takšnih vozil in gospod Akio Toyoda jim je ustregel. To je seveda znani predsednik Toyote, ki je odredil "konec dolgočasnim avtomobilom".

Toyoda ni le vrhunski poslovnež, ampak tudi avtomobilist po duši. Rad ima vožnjo, dinamično vožnjo, tudi avtomobilske dirke. Ne nazadnje Toyota pod njegovim blagoslovom zmaguje na svetovnem prvenstvu v reliju in na dirki za 24 ur Le Mansa.

Nov motor izboljša izkušnjo

In ta novi duh znamke se odraža tudi v avtomobilih masovne proizvodnje. Odličen primer je prav športni terenec CH-R. V Avtomobilnosti smo preizkusili njegovo prenovljeno izvedbo.

Vožnja v mestu je bila večino časa zelo umirjena, zvezna, električno neslišna. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Vožnja v mestu je bila večino časa zelo umirjena, zvezna, električno neslišna. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Na področju uporabnosti CH-R prinaša nekaj kompromisov, na področju dinamike pa je z novim je pogonskim sklopom izkušnja precej boljša. Pozna se, da ima dvolitrski bencinski motor več moči, zato lahko manj zahtevna pospeševanja opravi tudi v nižjem območju vrtljajev. In učinkovito mu pomaga tudi elektromotor, s katerim skupaj zagotavljata 135 kilovatov.

CH-R kljub poplavi športnih terencev na trgu ostaja svojevrsten posebnež.

Zakaj, razkrivamo v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, v katerem boste izvedeli, koliko časa smo v mestu križarili z izklopljenim bencinskim motorjem, le na elektriko.