Huracán evo je bolj aerodinamičen, močnejši in hitrejši od svojega predhodnika. Foto: Lamborghini

Na pogled majhne oblikovne spremembe najmanjšemu biku iz Sant'Agate prinašajo močno izboljšane aerodinamične lastnosnosti. Sprednji odbijač je dobil preoblikovane reže za vstop zraka, novi so tudi vstopniki na bokih, kjer ne moremo spregledati niti novih platišč, preoblikovan pa je tudi zadek, ki so mu namenili nov odbijač, novo, višjo postavitev izpušnih cevi, predvsem pa nov zadnji spojler.

Bolj povezan
Za notranjost so med drugim uporabili Lamborghinijev patentirani upogljiv material iz ogljivkih vlaken Carbon Skin, kabino avtomobila na fotografijah pa med drugim krasi oblazinjenje iz usnja in alkantare z oranžnimi poudarki, ki se ujemajo z barvo karoserije. Glavno tehnološko novost tu predstavlja multimedijska naprava z 21,3-centimetrskim (8,4-palčnim) zaslonom na dotik, ki vključuje navigacijo, trdi disk ter povezljivost s sistemom Apple Carplay, za doplačilo pa tudi sistem telemetrije z dvojno kamero.

Foto: Lamborghini

Kot performante
Duša avtomobila ostaja 5,2-litrski atmosferski motor V10, ki po novem razvije 471 kilovatov (640 KM) in 600 Nm navora oziroma 22 kilovatov (30 KM) več kot pri predhodniku. To malemu biku omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 2,9 sekunde. Do 200 kilometrov potrebuje le devet sekund, končna hitrost pa presega 325 kilometrov na uro. Tako so njegove zmogljivosti primerljive z najbolj nabrito izvedbo performante.

Za izkoristek izjemnih zmogljivosti na asfaltu so mu namenili osrednji sistem za uravnavanje vozne dinamike, imenovan Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), ki deluje s skupkom tipal za vzdolžne in stranske pospeške avtomobila pod imenom Lamborghini Piattaforma Inerziale (LPI). Ključna elementa za zagotavljanje odlične vodljivosti in lege na cesti pa sta še štirikolesno krmiljenje in sistem upravljanja vektorjev navora na vseh štirih kolesih.