Med obiskovalci Bike parka Pohorje za zdaj prevladujejo Avstrijci. Foto: Bike Park Pohorje
Med obiskovalci Bike parka Pohorje za zdaj prevladujejo Avstrijci. Foto: Bike Park Pohorje

Od začetka letošnje sezone so v Bike parku Pohorje prodali 2.400 različnih vozovnic, od tega 120 sezonskih. Med obiskovalci so na prvem mestu Avstrijci.

Od začetka letošnje kolesarske sezone sta v Bike parku odprti progi Flow in World Cup, zdaj pa urejajo še tretjo progo Red line, ki jo bodo odprli v nadaljevanju sezone.

Kolesar Maj Kuhar je povedal: "Vozim po progi World Cup, kjer je dosti korenin in dosti skokov, proga je v nekaterih delih tudi zelo strma, ampak vožnja po njej je pravi užitek." Maj se bo tudi udeležil tekmovanj, in sicer na Javorniku, v Cerknem in sredi septembra na Pohorju.

"Kot vsak Mariborčan imam Pohorje pred sabo, vsaj vsaka dva ali tri tedne si vzamem čas za naravo. Tu se lahko sprehajam, sprostim in vozim tudi s kolesom," pravi sprehajalec Tine Lampret.

Cilj je pritegniti čim več turistov
Kako torej privabiti goste na mariborsko Pohorje? Miran Ferk iz podjetja Playgreen bo s 1. septembrom prevzel upravljanje hotelov Arena, Bolfenk in Videc. "Vizija podjetja je, povezati vse ustvarjalce, ki se ukvarjajo s športnimi, kulturnimi in še drugimi prireditvami, pritegniti čim več turistov v Maribor, na Pohorje, pa tudi na oglede mesta. Predvsem vidimo uspeh v povezovanju vseh, ki se v Mariboru ukvarjajo s turizmom," je povedal Ferk

Nadaljuje se tudi prodaja omenjenih hotelov, med interesenti za nakup pa je tudi najemnik Ferk.