2.5.2025
V Sloveniji praznik dela praznujemo 1. in 2. maja, kar je posebnost v Evropski uniji.
30.4.2025
Prvi dnevi maja bodo zelo topli, nato pa bo vreme veliko hladnejše.
30.4.2025
Po vsej Sloveniji bodo danes zvečer potekala številna kresovanja ob prazniku dela.
29.4.2025
Izrael namerava še naprej blokirati dostavo pomoči v Gazo.
29.4.2025
V ponedeljek pozno zvečer je na Vrhniki zagorela poslovna stavba.
29.4.2025
V ponedeljek, 28. aprila, je prišlo do velikega izpada elektrike v Španiji in na Portugalskem.
28.4.2025
V 5. oddaji so govorili o Kosti Karakašjanu. Kosta je mlad bolgarsko-armenski koreograf in filmski ustvarjalec.
28.4.2025
Dim v elektronskih cigaretah je škodljiv.
27.4.2025
27. aprila praznujemo dan upora proti okupatorju.
26.4.2025
Po pogrebu na Trgu svetega Petra so papeža Frančiška pokopali v baziliki Marije Snežne.
25.4.2025
Voda v ljubljanskem Maximarketu je bila onesnažena z bakterijami.
24.4.2025
Iz Vatikana so sporočili, da bodo novega papeža izbrali v 1 mesecu.
24.4.2025
Slovenski kolesar Tadej Pogačar je zmagal na Valonski puščici.
24.4.2025
Neža Maurer je bila ena najvidnejših slovenskih pesnic.
23.4.2025
V soboto, 26. 4., bo v Rimu pogreb papeža Frančiška.
22.4.2025
Papeža Frančiška bodo pokopali v soboto, 26. aprila, ob 10. uri dopoldne v Rimu.
Neveljaven email naslov