Risba virusa in epruveta z rdečo vsebino. Na njen piše COVID-19. Foto: Pixabay
Risba virusa in epruveta z rdečo vsebino. Na njen piše COVID-19. Foto: Pixabay

Virus COVID-19 se zelo hitro širi med ljudmi.
Veliko ljudi je okuženih.
Vedno več ljudi mora na zdravljenje v bolnišnico.

Tudi sami lahko poskrbimo,
da se ne okužimo.

To lahko naredimo s preprostimi ukrepi:
- nosimo zaščitne maske,
- pogosto in natančno si umivamo roke,
- ohranjamo medsebojno razdaljo vsaj 1,5 metra,
- ne hodimo na kraje, kjer se zbira veliko ljudi.

Tako bomo zaščitili sebe in druge.

Maske moramo nositi:
- v zaprtih prostorih,
- na prostem, kjer je veliko ljudi.

Še posebno je nujno,
da maske nosimo,
če smo bolni.
Maske si moramo pravilno nadeti in tudi sneti.

Navodila pa si lahko ogledate na sliki.

Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Kašelj

Paziti moramo,
da pravilno kašljamo.
Pri kašljanju si usta pokrijemo.
Ne smemo kašljati v drugega človeka.
Kako pravilno kašljamo, si lahko ogledate v tem posnetku: https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/uploaded/kaselj_lezece.mp4

Umivanje rok

Zelo natančno si moramo umivati roke.
Roke si umivamo pogosto.
Roke si moramo namiliti in
umiti s zelo toplo vodo.
Roke si razkužimo tudi z razkužilom.
Pravilno umivanje rok je prikazano v tem posnetku:
https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/uploaded/umivanje_rok_je_izr_1.mp4

To so osnovni ukrepi,
da preprečimo širjenje virusa s človeka na človeka.
Preprosti so.
Držimo se jih in
zaščitimo drug drugega pred boleznijo.

Ostanimo zdravi!