Protesti na kolesih

Protestniki so na tla napisali NAŠA LAST. Foto: Televizija Slovenija
Protestniki so na tla napisali NAŠA LAST. Foto: Televizija Slovenija

V slovenskih mestih
so ljudje zopet protestirali.

Protestirali so že četrtič.

Protestirali so tako,
da so se vozili s kolesi.

Policija pravi:
zbralo se je okrog 5000 kolesarjev in pešcev.

S kolesarjenjem so ljudje pokazali
svoje nasprotovanje ali nezadovoljstvo.

Temu pravimo,
da so protestirali.

Nekateri ljudje so nezadovoljni
z določenimi predstavniki vlade
in z delom vlade.

Nekateri ljudje so se
pred parlamentom
zbrali že v petek dopoldne.

Na Trg Republike pred parlamentom
so zapisali:
NAŠA LAST.

V Sloveniji še vedno veljajo pravila,
zaradi katerih se ljudje ne smejo zbirati.

Policija je opozorila,
da protest ni bil zakonit.

Muslimani praznujejo
ramazanski bajram

Ramazanski bajram je eden najpomembnejših praznikov muslimanov. Foto: BoBo
Ramazanski bajram je eden najpomembnejših praznikov muslimanov. Foto: BoBo

Muslimani so verniki islama.

Islam je vera,
podobno kot krščanstvo.

Tudi v Sloveniji živijo muslimani.

Imajo svojo sveto knjigo.
Imenuje se koran.

Svojemu bogu rečejo Alah.

Ramazanski bajram
je eden najpomembnejših praznikov muslimanov.

Bajram je za vsakega muslimana
poseben dan.
To je dan, ko se konča postni čas.

Postnemu času se reče tudi ramazan.

Postni čas traja 1 mesec.

V tem času muslimani
ne smejo jesti in uživati tekočin.
Vendar samo od sončnega vzhoda do sončnega zahoda.

Ko na nebu ni več sonca,
lahko jejo in pijejo.

Ko se postni čas konča,
imajo muslimani 3 dni praznovanja.

To praznovanje se imenuje ramazanski bajram.