Rockefellerjev center in praznična jelka. Foto: EPA
Rockefellerjev center in praznična jelka. Foto: EPA

Rockefellerjev center stoji v New Yorku.
New York je mesto v ZDA.

Rockefellerjev center je bil zgrajen pred 90 leti.

Zgradil ga je John D. Rockefeller mlajši.
Bil je eden najbogatejših ljudi na svetu.
Pred Rockefellerjevim centrom vsako leto
stoji tudi praznična novoletna jelka.

Prvič so jo postavili leta 1931.

Jelka je iglavec

Jelko so pripeljali s tovornjakom. Foto: EPA
Jelko so pripeljali s tovornjakom. Foto: EPA

Jelka je podobna smreki.
Jelka nima tako gostih iglic kot smreka.
Pri jelki iglice rastejo v dveh smereh,
pri smreki pa naokoli vejice.
Pri jelki storži rastejo navzgor,
pri smreki pa navzdol.

Praznično drevo postavimo
za božične in novoletne praznike

Praznično drevo je lahko:
- doma,
- v cerkvi,
- na trgu.

Praznično drevo je okrašeno z okraski in lučkami.

Praznično jelko pred Rockefellerjevim centrom
postavijo vsako leto sredi novembra

Postavitev praznične jelke prenašajo po televiziji.
Prenos si ogleda ogromno ljudi.

Letos so delavci v jelki našli majhno sovo

Sova v rokah delavca. Foto: Reuters
Sova v rokah delavca. Foto: Reuters

Delavci so jelko pripeljali s tovornjakom.
Posekali so jo v kraju Oneota.

Na tovornjaku se je peljala 200 kilometrov.

Skupaj z jelko se je v New York pripeljala tudi majhna sova.

Delavci, ki so postavljali praznično jelko,
so majhno sovo našli v krošnji drevesa.

Skrila se je med zelene veje.

Delavci so jo opazili šele v New Yorku.

Sovo so poimenovali Rockefeller

Tako so jo poimenovali zaradi Rockefellerjevega centra.

Sova je zelo majhna.

Je ena najmanjših sov v ZDA.

Sove so nočne živali

Sove podnevi spijo,
ponoči pa lovijo hrano.
Najraje jedo miši.

Težko jih vidimo,
saj se dobro skrivajo.

Sovo so predali zavetišču za divje živali

Sova je sedaj v zavetišču. Foto: Reuters
Sova je sedaj v zavetišču. Foto: Reuters

Zavetišče za divje živali skrbi za živali.
Ko jih oskrbijo in pozdravijo,
jih vrnejo v naravo.

Predstavnica zavetišča pravi:
majhna sova je tiha in previdna.
Neverjetno ljubka je.

V zavetišču pije vodo in je miši.

Majhno sovo bodo kmalu vrnili
nazaj v gozd.