Predsednica DeSUS-a in kmetijska ministrica Aleksandra Pivec. Foto: BoBo
Predsednica DeSUS-a in kmetijska ministrica Aleksandra Pivec. Foto: BoBo

DESUS je politična stranka.
Kratica DESUS pomeni:
Demokratična stranka upokojencev Slovenije.
DESUS je bil ustanovljen pred 30 leti.

V politično stranko se vključijo ljudje,
ki imajo podobna prepričanja.

Stranka DESUS je del koalicije.
Koalicija je skupina strank,
ki se dogovori o skupnih ciljih.
V koaliciji,
ki je v Sloveniji zdaj na oblasti,
so naslednje stranke:
- SDS (Slovenska demokratska stranka)
- DESUS (Demokratična stranka upokojencev Slovenije)
- SMC (Stranka modernega centra)
- NS (Nova Slovenija).

V parlamentu vlade Republike Slovenije
je 90 poslancev.

Poslanska skupina DESUS ima v parlamentu
5 poslancev in 2 ministra.

Predsednica stranke je bila Aleksandra Pivec.

Aleksandra Pivec, obkrožena z novinarji. Foto: BoBo
Aleksandra Pivec, obkrožena z novinarji. Foto: BoBo

Težave v stranki DESUS

V zadnjih mesecih se v stranki DESUS
o veliko stvareh niso strinjali.
Poslanci stranke DESUS se niso strinjali s predsednico Aleksandro Pivec.
Odrekli so ji svojo podporo.

Aleksandro Pivec obtožujejo,
da na službenih potovanjih ni ravnala pravilno.
Pravijo,
da je službena potovanja izkoriščala
tudi za zasebne stvari.
To še ni dokazano.
Zadevo še preiskujejo odgovorne institucije.

Poslanci in nekateri člani stranke DESUS
so od Aleksandre Pivec zahtevali odstop.
Rekli so,
da zaradi svojega početja ni primerna za predsednico stranke.
Aleksandra Pivec je trdila,
da ni naredila nič narobe
in da ne bo odstopila.

Danes pa je Aleksandra Pivec odstopila.
Zdaj ni več predsednica stranke DESUS.
Stranko DESUS bo začasno vodil Tomaž Gantar.
Tomaž Gantar je tudi minister za zdravstvo.
Aleksandra Pivec pa bo še ostala ministrica za kmetijstvo.

Aleksandra Pivec pravi,
da bo jeseni ponovno kandidirala za predsednico stranke DESUS.