Bel napis NOVICE 15. maj 2020 SLOVENIJA na opečnato oranžni podlagi. Foto: MMC RTV SLO
Bel napis NOVICE 15. maj 2020 SLOVENIJA na opečnato oranžni podlagi. Foto: MMC RTV SLO

V Sloveniji
se stanje s koronavirusom
izboljšuje.

Konec epidemije

Predsednik vlade Janez Janša je rekel: razglasili smo konec epidemije. Foto: BoBo
Predsednik vlade Janez Janša je rekel: razglasili smo konec epidemije. Foto: BoBo

Predsednik vlade Janez Janša
je rekel:
razglasili smo konec epidemije.

To pomeni,
da nekatera pravila in ukrepi
ne bodo veljali več.

Toda virus je še vedno prisoten
med nami.
Virus se še vedno lahko prenaša
s človeka na človeka.

Strokovnjaki pravijo:
še vedno moramo upoštevati pravila.

Osnovna pravila so:
- moramo si umivati in razkuževati roke,
- drug od drugega moramo biti oddaljeni vsaj 1,5 metra.

Strokovnjaki pravijo:
če ne bomo pazili,
lahko pride do drugega vala epidemije.

To pomeni,
da bi bilo spet veliko okuženih.

Zato moramo upoštevati
vsa pravila in nasvete strokovnjakov.

Janez Janša je rekel:
pred nami je gospodarska kriza.
Vsi moramo začeti sodelovati.

Odpiranje trgovin in lokalov

V ponedeljek se bodo odprle vse trgovine. Foto: BoBo
V ponedeljek se bodo odprle vse trgovine. Foto: BoBo

V ponedeljek se bodo odprle
vse trgovine.

Odprli se bodo veliki trgovski centri.

Gostinski lokali bodo
lahko gostom stregli tudi
v notranjih prostorih.

V ponedeljek se bodo odprle:
- planinske koče,
- hostli.

V skupni sobi bosta lahko samo dva gosta.

Kmalu bodo lahko ljudje obiskali:
- kinodvorane,
- gledališča.

Začetek pouka

V ponedeljek bodo v šolo odšli nekateri učenci. Foto: BoBo
V ponedeljek bodo v šolo odšli nekateri učenci. Foto: BoBo

V ponedeljek bodo
v šolo odšli nekateri učenci.

V šolo bodo šli:
- učenci 1., 2. in 3. razreda osnovne šole,
- učenci osnovne šole s prilagojenim programom,
- dijaki zadnjih letnikov srednjih šol.

V ponedeljek se bodo odprli
vrtci.

V vrtec bodo lahko prišli vsi otroci.

Nič več razkuževanja
večstanovanjskih stavb

Vlada Slovenije je rekla: zdaj večstanovanjskih stavb ni treba več razkuževati. Foto: BoBo
Vlada Slovenije je rekla: zdaj večstanovanjskih stavb ni treba več razkuževati. Foto: BoBo

Večstanovanjske stavbe so bloki
ali druge stavbe,
kjer je več stanovanj.

Ob začetku epidemije
so morali večstanovanjske stavbe
razkuževati.

Vlada Slovenije je rekla:
zdaj večstanovanjskih stavb
ni treba več razkuževati.

Večstanovanjske stavbe
morajo le redno čistiti.

Tujcem ni treba
več v karanteno

Od danes naprej velja: prebivalci Evropske unije lahko vstopijo v Slovenijo.Foto: BoBo
Od danes naprej velja: prebivalci Evropske unije lahko vstopijo v Slovenijo.Foto: BoBo

Do sedaj so morali tujci,
ki so prišli v Slovenijo,
v karanteno.

To pomeni,
da so morali
za nekaj časa v samoizolacijo.

Samoizolacija pomeni,
da se človek ne sme
družiti z drugimi ljudmi.

Od danes naprej velja:
prebivalci Evropske unije lahko vstopijo v Slovenijo.

V karanteno morajo ljudje,
ki ne živijo v Evropski uniji.

V Slovenijo ne smejo le tujci,
ki so okuženi s koronavirusom.