Več primerov koronavirusa v Sloveniji

Bombažna vata, s katero zdravniki odvzamejo bris. Foto: Shutterstock
Bombažna vata, s katero zdravniki odvzamejo bris. Foto: Shutterstock

V Sloveniji se je koronavirus
prvič pojavil na začetku marca.

Vlada je sprejela stroge ukrepe in pravila.

Zaradi tega je bilo manj okuženih.

Vlada je v mesecu maju rekla:
epidemije koronavirusne bolezni
je konec.

V Sloveniji je vedno več okuženih

V ponedeljek so odkrili
13 novih okužb s koronavirusom.

Šest okužb je prišlo iz tujih držav.

Okuženi ljudje so prišli iz:
- Bosne in Hercegovine,
- Srbije,
- Kosova,
- Hrvaške.

Predstavniki vlade so rekli:
pandemija koronavirusa je po svetu
še vedno zelo prisotna.

Pravijo tudi,
da je bilo v nedeljo največ okuženih po vsem svetu.

Pravijo tudi,
da se število okuženih v sosednjih državah ves čas spreminja.

To pomeni,
da je število ljudi,
ki se okužijo,
vsak dan drugačno.
Danes je okuženih več,
drugič manj.

To pomeni tudi,
da je koronavirus še vedno med nami.

Spet moramo nositi zaščitne maske

Vlada je odločila, da moramo v zaprtih prostorih nositi maske. Foto: BoBo
Vlada je odločila, da moramo v zaprtih prostorih nositi maske. Foto: BoBo

Vlada Republike Slovenije je v sredo odločala,
ali je potrebno uvesti nove ukrepe in pravila.

Vlada je odločila,
da moramo v zaprtih prostorih nositi maske.

To pomeni, da moramo zaščitne maske na primer nositi v:
- trgovini,
- knjižnici,
- muzeju.

Prav tako moramo maske nositi na:
- avtobusu,
- vlaku.

V sredo je bil
zadnji dan pouka

Učenci na hrbtih nosijo šolske nahrbtnike. Foto: BoBo
Učenci na hrbtih nosijo šolske nahrbtnike. Foto: BoBo

Učenci so šli v sredo
zadnjič letos v šolo.

Prejeli so šolska spričevala.

Za učence se začenjajo poletne počitnice.

Zaradi koronavirusa učenci
še ne vedo, kam bodo šli na počitnice.

Spet protesti
v Ljubljani

Ljudje so nekaj časa naglas brali ustavo. Foto: BoBo/Borut Živulović
Ljudje so nekaj časa naglas brali ustavo. Foto: BoBo/Borut Živulović

Protestniki so tudi v petek
želeli protestirati na Trgu republike.

Trg republike je prostor pred parlamentom.

Vendar so policisti okrog Trga republike
postavili kovinsko ograjo.

Nekateri protestniki so
uspeli priti na Trg republike.

Usedli so se in brali Ustavo Republike Slovenije.

Ustava je knjiga,
v kateri so zapisana glavna pravila države
in pravice državljanov.

Ljudje so nekaj časa naglas brali ustavo.

Čez nekaj časa so jih policisti
prosili, da odidejo.

Protestniki niso želeli oditi.

Policisti so jih odnesli stran.

Protestniki so rekli:
to je javen prostor,
tu lahko beremo ustavo.

Protestniki so se kasneje zbrali
na Prešernovem trgu

Nekateri protestniki so zahtevali od vlade, da odstopi. Foto: BoBo/Borut Živulović
Nekateri protestniki so zahtevali od vlade, da odstopi. Foto: BoBo/Borut Živulović

Od tam so se protestniki
sprehodili po mestu.

Protestniki so se odpravili na Slovensko cesto.

Tam so zapeli Zdravljico.

Zdravljica je slovenska državna himna.

Policija pravi:
protestnikov je bilo okrog 7000.

To je več kot prejšnji teden.

Nekateri protestniki
so zahtevali od vlade,
da odstopi.

Nekateri protestniki
so se zavzemali za boljše varovanje okolja.

Veliko denarja za Slovensko vojsko

Predstavniki vlade so odločili, da bo Slovenska vojskadobila veliko denarja. Foto: BoBo/Borut Živulović
Predstavniki vlade so odločili, da bo Slovenska vojskadobila veliko denarja. Foto: BoBo/Borut Živulović

Predstavniki vlade so odločili,
da bo Slovenska vojska
dobila veliko denarja.

Slovenska vojska bo
v naslednjih 6 letih
dobila skoraj 1 milijardo evrov.

To je ogromno.

S tem denarjem bo lahko
kupila tudi oklepna vozila.

Oklepna vozila so na primer tanki.

Nekateri poslanci so rekli:
nočemo, da gre denar za vojsko.
Hočemo, da gre denar za zdravstvo.

Zdravstvo so na primer:
- bolnišnice,
- zdravstveni domovi.

Predstavniki vlade so rekli:
tudi vojska potrebuje denar.