Foto: dostopno
Foto: dostopno

Koronavirus v Sloveniji

V Sloveniji se je koronavirus
prvič pojavil v začetku marca.
Vlada je sprejela stroge ukrepe in pravila.
Zaradi tega je bilo manj okuženih.

Vlada je maja rekla:
epidemije koronavirusne bolezni je konec.

V Sloveniji se je število okuženih konec tedna zmanjšalo
Sredi tedna so v Sloveniji potrdili 21 okužb.
To je največ v zadnjem mesecu.
V petek, 3. julija, so odkrili 16 okužb.
To pomeni,

da se število okuženih zmanjšuje.

Sprehajališče ob morju na hrvaški obali. Foto: BoBo
Sprehajališče ob morju na hrvaški obali. Foto: BoBo

Hrvaška ni več na seznamu varnih držav.

Vlada je objavila seznam varnih držav.
Te države je označila z zeleno barvo.

Države, kjer je več okuženih,
je vlada označila z rumeno in rdečo barvo.

Hrvaška je na seznamu rumenih držav.
Predstavniki vlade so rekli:
na Hrvaškem je vedno več okuženih.

Na meji Slovenije in Hrvaške bodo
policisti izvajali večji nadzor.
Pri prihodu iz Hrvaške v Slovenijo
bomo morali policistu povedati, kje smo bili.
Pokazati bomo morali tudi dokaz,
da smo bili res samo na Hrvaškem.

Dokaz je:
· račun za plačilo bivanja na Hrvaškem,
· potrdilo o lastništvu hiše, stanovanja na Hrvaškem,
· potrdilo o lastništvu jahte, čolna ali jadrnice.

Če ne bomo imeli dokaza,
bomo morali za 14 dni v karanteno.
To pomeni,

da 14 dni ne bomo smeli zapustiti svojega doma.

Minister Počivalšek z masko v avtomobilu. Foto: arhiv TV Slovenija
Minister Počivalšek z masko v avtomobilu. Foto: arhiv TV Slovenija

Kriminalisti preiskujejo, kako je vlada kupovala maske in ventilatorje

V torek so kriminalisti začeli preiskovati,
kako je potekal
nakup mask in ventilatorjev.

Maske in ventilatorje smo potrebovali
zaradi koronavirusne bolezni.

Nekateri pravijo, da je vlada kupila
zelo drage maske in ventilatorje.
Med preiskavo so priprli ministra
za gospodarstvo Zdravka Počivalška.
Potem so ga izpustili na prostost.

Kriminalisti bodo pregledali vse dokumente,
ki so jih našli med hišnimi preiskavami.
Preiskava bo pokazala,
ali bi vlada lahko kupila cenejše maske
in ventilatorje.

Tako bi država porabila manj denarja.

Minister Aleš Hojs. Foto: TV Slovenija
Minister Aleš Hojs. Foto: TV Slovenija

Odstopil je minister za notranje zadeve Aleš Hojs

Minister za notranje zadeve
je rekel:
policija je pod vplivom politikov.
Policija ne deluje pravilno.

Tako pravi minister Hojs.
Zato je rekel,
da ne bo več minister.

Odstopil je tudi generalni direktor
policije Anton Travner.

Policija bo dobila novega direktorja.

Osebe v belih oblačilih. Foto: BoBo
Osebe v belih oblačilih. Foto: BoBo

Okužili so se zdravniki iz Maribora

V mariborskem zdravstvenem
domu so potrdili okužbo
s koronavirsom pri osmih zaposlenih.
Vsi so morali za 14 dni v karanteno.

Okužba v vrtcih
Med novimi potrjenimi primeri koronavirusa
je tudi vrtec Oplotnica.
Okužila se je pomočnica vzgojiteljice.

Za 14 dni je moralo v karanteno
· 14 majhnih otrok,
· pomočnica vzgojiteljice,
· vzgojiteljica.

V ljubljanskem vrtcu
Hansa Christiana Andersena

so okužbo odkrili pri študentki,
ki je pomagala pri varstvu otrok.

V Moravčah je župan prepovedal maše
Župan občine Moravče je Milan Balažic.
V občini so odkrili 5 okuženih z
novim koronavirusom.

Župan je rekel:
- ljudje se ne smejo zbirati,
- prepovedane so zabave,
- vse maše so odpovedane
- v občino lahko pridejo samo
tisti, ki živijo v občini Moravče.

Klinični center prepovedal obiske

V Kliničnem centru Ljubljana
so zaradi povečanega števila okužb v Sloveniji
prepovedali obiske.

Sorodnikom dovolijo obiskati le zelo hudo bolne.

Zelo debela zrna toče. Foto: Lea Vornšek Pejovnik, MMC RTV SLO
Zelo debela zrna toče. Foto: Lea Vornšek Pejovnik, MMC RTV SLO

Nevihte po Sloveniji

V sredo je bilo neurje
v Zasavju in na Vranskem z okolico.
Padala je toča.
Toča je povzročila škodo na hišah
in v nasadih hmelja.

Nad Trbovljami pa so narasli hudourniki.
Uničili so del lokalne ceste.
Voda je zalila dvorišča hiš,
veter pa je odkril tudi več streh.

V Celju je v četrtek ponoči
močno deževalo.
Zalilo je nekaj hiš.

Gasilci iz Celja
so morali odstraniti vodo.
Ker je močno deževalo,
je voda skozi streho pritekla tudi
v celjsko bolnišnico.

Letališče Jožeta Pučnika v Ljubljani. Foto: BoBo
Letališče Jožeta Pučnika v Ljubljani. Foto: BoBo

Protesti na letališču

Med epidemijo koronavirusne bolezni
letala niso letela.

Z letališča v Ljubljani
leti veliko manj letal kot pred epidemijo.

Letališče ima velike izgube.
To

pomeni,
da zaslužijo veliko manj denarja.

Ker nimajo denarja, so rekli,
da bodo odpustili 120 delavcev.

To pomeni, da delavci ne bodo
imeli službe.

Delavci so jezni in žalostni.

Delavci so protestirali.
To pomeni,
da so se uprli.
Nočejo izgubiti služb. x