Sneg na Antarktiki
je vedno bolj zelen

Sneg na Antarktiki je vedno bolj zelen. Foto: Twitter
Sneg na Antarktiki je vedno bolj zelen. Foto: Twitter

Antarktika je celina na
jugu Zemlje.

Antarktika je najhladnejša celina.

Večino Antarktike prekrivata led in sneg.

V zadnjih 100 letih je prišlo do
večjega segrevanja ozračja in morja.

To pomeni, da je po celem svetu
topleje, kot je bilo prej.

Segrevanje ozračja povzročamo tudi
ljudje z izpustom plinov
v tovarnah in avtomobilih.

Zaradi tega se tudi na Antarktiki
sneg in led počasi topita.

Ker je topleje,
so na Antarktiki začele rasti
majhne zelene alge.

Zaradi alg sneg na Antarktiki
ni več bel.
Sneg na Antarktiki postaja zelen.

Alge zelo rade rastejo,
kjer je toplo.

Strokovnjaki pravijo:
ker je na Antarktiki vedno bolj toplo,
bo vedno več alg.

Zato bo sneg na Antarktiki vedno bolj zelen.

Na obalo Sicilije
je prišlo 400 beguncev

V nedeljo je prišlo na jug Italije 400 beguncev. Foto: EPA
V nedeljo je prišlo na jug Italije 400 beguncev. Foto: EPA

V Evropo prihajajo begunci in prebežniki
iz Afrike in Bližnjega vzhoda.

V nedeljo je prišlo na jug Italije
400 beguncev.

Vsi naj bi prišli iz Tunizije.

Tunizija je država na severu Afrike.

Tihotapci ljudi so begunce izkrcali
na obalo Sicilije.

Sicilija je otok na jugu Italije.

Tihotapci ljudi so tisti,
ki pripeljejo ljudi z ladjami čez morje.
Ljudje jim za to plačajo.

Nekatere ladje tudi potonejo.

Že nekaj let se v Italiji ni izkrcalo
toliko beguncev naenkrat.

V zadnjih letih begunci
prihajajo v manjših gumijastih čolnih
iz Libije.