Paketi mamil. V vrečkah je bela snov. Foto: Policijska uprava Novo mesto
Paketi mamil. V vrečkah je bela snov. Foto: Policijska uprava Novo mesto

Mamila so prepovedane snovi.
Ljudje jih jemljejo,
da bi se počutili bolje.
Toda mamila so zelo škodljiva.
Povzročajo odvisnost.

Mamila so na primer:
- kokain,
- heroin,
- amfetamini
in druge snovi.
Mamilom pravimo tudi droge.

Mamila izdelujejo nezakonito.
Mamila je prepovedano kupovati in prodajati.

Tistim, ki mamila prodajajo,
pravimo preprodajalci mamil.

Odvisnik od mamil, ki živi na ulici. Foto: AP
Odvisnik od mamil, ki živi na ulici. Foto: AP

Slovenske policiste so pred 2 letoma
ameriški policisti opozorili na slovenske preprodajalce mamil

Ameriški policisti so dejali,
da v Sloveniji deluje kriminalna združba preprodajalcev mamil.

Kriminalna združba je skupina ljudi,
ki delujejo organizirano.

Kriminal so nezakonita dejanja.
Kot je na primer uboj človeka
ali preprodaja mamil.

Ameriški policisti so slovenskim policistom povedali,
da slovenska kriminalna združba mamila kupuje
v Dominikanski republiki.
To je država v Srednji Ameriki.

Velika policijska akcija

Slovenski policisti so pri lovu na preprodajalce mamil
Sodelovali s policisti iz drugih držav.
To so bili policisti iz:
- Srbije,
- Nemčije,
- Italije in
- ZDA.

Ugotovili so,
da so preprodajalci mamil med seboj povezani.

Policijski avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić
Policijski avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić

Vodja kriminalne združbe je bil neki moški iz Ljubljane

Moški je star 36 let.
Moški je kupoval mamila v Dominikanski republiki.
Kupoval je velike količine mamil.

V Sloveniji je vodil skupino ljudi.
Ti ljudje so mamila razdeljevali na majhne paketke.
Paketke so prodajali ljudem,
ki jemljejo mamila.

Večino denarja od prodaje mamil je dobil
vodja te kriminalne združbe.

To je moški iz Ljubljane.

Policisti so opravili veliko preiskav

Policisti so naredili 18 hišnih preiskav.
Preiskali so stanovanja, hiše in druge prostore ljudi,
ki so jih sumili preprodaje mamil.

Našli so velike količine mamil
Policisti so našli 79 kilogramov mamil.
To je ogromno.
To je toliko kot tehta odrasel moški.

Taka količina mamil je zelo veliko vredna.
Vredna je več milijonov evrov.
To je ogromno denarja.

Kup bankovcev. Foto: Pixabay
Kup bankovcev. Foto: Pixabay

Policisti so našli tudi denar

Med preiskavami so policisti našli tudi veliko denarja.
Našli so skoraj 1 milijon gotovine.
To pomeni,
da so toliko denarja našli v bankovcih.

9 osumljencev je v priporu

Policisti so pridržali 17 oseb.
Odpeljali so jih k sodniku.
Sodnik je odločil,
da mora 9 oseb ostati v priporu.
Pripor je neke vrste zapor.
Tam bodo morali počakati na sojenje.
Če bodo obsojeni za preprodajo mamil,
bodo morali v zapor za več let.

Osebe so stare od 30 do 53 let.