Primož Roglič v rumeni majici. Za njim je Egan Bernal v rdeči majici. Foto: EPA
Primož Roglič v rumeni majici. Za njim je Egan Bernal v rdeči majici. Foto: EPA

Primož Roglič je slovenski kolesar.
S kolesarstvom se je začel ukvarjati leta 2012.

Tekmuje pri nizozemski ekipi Jumbo Visma.
Je glavni kolesar ekipe.
Temu pravimo tudi kapetan.

Uspehi v letu 2019

Leta 2019 je bil Primož Roglič tretji na Dirki po Italiji.
Rečemo ji tudi Giro d’Italia.

Primož Roglič je leta 2019 zmagal na Dirki po Španiji.
Rečemo ji tudi Vuelta.
Dirka je trajala tri tedne.

Tekmovanje po francoskem departmaju l’Ain

Zaradi koronavirusa je letos veliko kolesarskih dirk odpadlo.

Zato najboljši kolesarji tekmujejo tudi na manjših dirkah.

Ena od takšnih dirk je Tour de l’Ain.
To pomeni: krog po departmaju l’Ain.

Francija je ena od večjih evropskih držav.
Razdeljena je na več območij.
V Franciji tem območjem pravijo departmaji.
Francija je razdeljena na 100 departmajev.
V departmaju je več občin.

Mnogi ljudje pravijo, da je dirka Tour de l’Ain
priprava za Dirko po Franciji.

Rečemo ji tudi Tour de France.
Tour de France pomeni: krog po Franciji.

Dirka po Franciji je največje kolesarsko tekmovanje na svetu.
Letos bo Dirka po Franciji septembra.

Zmagovalec dirke Tour de l’Ain

Na dirki Tour de l’Ain je tekmoval Primož Roglič.

Njegov glavni tekmec je bil kolumbijski kolesar Egan Bernal.
Egan Bernal je leta 2019 zmagal na dirki Tour de France.

Do konca dirke Tour de l’Ain ni bilo jasno,
kdo bo zmagovalec.

Na zadnjem vzponu je bil v vodstvu Primož Roglič.

Egan Bernal je pospešil.
Primož Roglič je bil hitrejši.
Bernal ga ni mogel dohiteti.

Primož Roglič je postal zmagovalec dirke Tour de l’Ain.
Zmage se je močno razveselil.