Vladimir Putin in Joe Biden se rokujeta. Poleg njiju stoji švicarski predsednik Guy Parmelin. Foto: EPA
Vladimir Putin in Joe Biden se rokujeta. Poleg njiju stoji švicarski predsednik Guy Parmelin. Foto: EPA

Ženeva je mesto v Švici.
Srečanje je gostil švicarski predsednik
Guy Parmelin.

Joe Biden je predsednik ZDA

Joe Biden je predsednik ZDA postal letos januarja.
Biden je star 78 let.

Pred njim je bil predsednik ZDA Donald Trump.

Joe Biden za govorniškim odrom. Foto: AP
Joe Biden za govorniškim odrom. Foto: AP

Vladimir Putin je predsednik Rusije

Vladimir Putin je predsednik Rusije že od leta 2012.
Putin je predsednik Rusije že skoraj 10 let.
Star je 68 let.

Vladimir Putin. Foto: Reuters
Vladimir Putin. Foto: Reuters

Srečanje Biden – Putin

Srečanje je trajalo približno 3 ure in pol.
2 uri sta se predsednika pogovarjal na samem.
Nato so se srečanju pridružili tudi drugi
predstavniki ameriške in ruske politike.

ZDA in Rusija nista v dobrih odnosih

Združene države Amerike in Rusija sta zelo veliki državi.
Obe imata velik vpliv na številne države po svetu.
Obe državi imata tudi zelo velik vojaški vpliv.

ZDA in Rusija sta zelo različni državi.
V številnih stvareh se ne strinjata.

Ne strinjata se v:
- ureditvi gospodarstva,
- političnih zadevah,
- vojaških zadevah.

Odnosi med ZDA in Rusijo so že več let zelo napeti.

Predsednika obeh držav sta se srečala,
da bi odnose med državama izboljšala.

Vladimir Putin in Joe Biden med pogovorom. Foto: Reuters
Vladimir Putin in Joe Biden med pogovorom. Foto: Reuters

Prvi korak k boljšim odnosom

Oba predsednika sta po srečanju izpostavila,
da morajo odnosi med ZDA in Rusijo biti stabilni.
To pomeni,
da morajo potekati brez sporov.

Znak za izboljšanje odnosov je,
da se bo v Rusijo vrnil ameriški veleposlanik.
Prav tako se bo v ZDA vrnil ruski veleposlanik.

Veleposlanik je oseba,
ki predstavlja svojo državo v tuji državi.