Tamara Zidanšek med igro tenisa. Foto: Reuters
Tamara Zidanšek med igro tenisa. Foto: Reuters

Tamara Zidanšek je slovenska teniška igralka.
Prihaja iz Slovenskih Konjic.

10. junija 2021 je igrala v polfinalu teniškega turnirja Roland-Garros.

Temu turnirju rečemo tudi Odprto prvenstvo Francije.

Tamara Zidanšek je v polfinalu igrala proti
Rusinji Anastaziji Pavljučenkovi

Polfinale je tekma pred finalom.
Zmagovalka polfinalne tekme se uvrsti v finale.

Pri tenisu obstaja lestvica
najboljših igralk in igralcev s celega sveta.

Igralka z največ zmagami
je na 1. mestu lestvice.

Anastazija Pavljučenkova je trenutno na 32. mestu.
Stara je 29 let.

Tamara Zidanšek je trenutno na 85. mestu.
Stara je 23 let.

Tamara Zidanšek in Anastazija Pavljučenkova
sta prvič igrali v polfinalu na turnirju za Grand Slam.

Anastazija Pavljučenkova med igro tenisa. Foto: EPA
Anastazija Pavljučenkova med igro tenisa. Foto: EPA

Tamara Zidanšek je igrala zelo dobro

Igralki sta odigrali 2 niza.
V 1. nizu sta bili približno enako dobri.
Rezultat 1. niza je bil 7:5 za Pavljučenkovo.

Tamara Zidanšek se je borila za vsako točko.
V 2. nizu je bila boljša Pavljučenkova.
Naredila je manj napak.

Tamara Zidanšek se jezi, da je naredila napako. Foto: EPA
Tamara Zidanšek se jezi, da je naredila napako. Foto: EPA

Zmagala je Pavljučenkova

Polfinale je trajalo 1 uro in 34 minut.
Končni rezultat je bil 7:5, 6:3 za Pavljučenkovo.
Pavljučenkova je dobila oba niza.

Tamara Zidanšek je v polfinalu izgubila.

Tamara Zidanšek odhaja s teniškega igrišča. Foto: Reuters
Tamara Zidanšek odhaja s teniškega igrišča. Foto: Reuters

Ženski finale bo v soboto ob 15. uri

V ženskem finalu bosta igrali
Rusinja Anastazija Pavljučenkova
in Čehinja Barbora Krejčikova.

Pavljučenkova in Krejčikova bosta igrali
v soboto, 12. junija 2021, ob 15. uri.

Zmagovalka tega dvoboja
bo zmagovalka letošnjega Roland-Garrosa.

Prenos finala bo tudi na 2. programu Televizije Slovenija.

Tamara Zidanšek je dosegla zgodovinski uspeh

V zgodovini samostojne Slovenije
se še nobena igralka ali igralec iz Slovenije
na turnirju za Grand Slam ni uvrstil v polfinale
med posameznicami ali posamezniki.

V zgodovini samostojne Slovenije
pomeni v zadnjih 30 letih.

Boljši uspeh je dosegla le Mima Jaušovec
v času Jugoslavije.
Slovenija je bila prej del Jugoslavije.

Mima Jaušovec s starim teniškim loparjem in velikim pokalom. Foto: www.alesfevzer.com
Mima Jaušovec s starim teniškim loparjem in velikim pokalom. Foto: www.alesfevzer.com

Mima Jaušovec je nekdanja teniška igralka

Stara je 64 let.
Prihaja iz Maribora.

Med posameznicami je osvojila en turnir za Grand Slam.

To je bil prav turnir Roland-Garros.
Na tem turnirju je zmagala leta 1977.

Tudi v letih 1978 in 1983 se je Mima Jaušovec
uvrstila v finale Roland-Garrosa.
A je nato v obeh finalih izgubila.