Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik
Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik

Čeprav spremljanje kakovosti storitev v domovih za starejše ni zakonsko urejeno, pa v mariborskem domu Tezno menijo, da je njihovo delo potrebno sistematično spremljati, vrednotiti in nenehno uvajati izboljšave. Tako so se odločili za mednarodni model spremljanja kakovosti storitev E-qalin, katerega prednost je, da je razvit za spremljanje kakovosti na področju socialnega varstva. »Model E-qalin predvideva, da se tri leta novosti in spremembe vnašajo v sistem in po skrbnem pregledu organizacije Bureau Veritas se ta certifikat potrdi, če so izpolnjeni vsi pogoji. In mi smo zdaj tretjič potrdili ta certifikat,«

pravi direktorica Doma Tezno Jasna Cajnko in dodaja, da so njihovi stanovalci med vsemi eqalinskimi slovenskimi domovi starostnikov najbolj zadovoljni.

Veliko pozornosti usmerjajo v medgeneracijsko sodelovanje, zato so danes odprli tudi demenci prijazno točko, prejeli pa so tudi certifikat Družini prijaznega podjetja. In kaj pravijo stanovalke doma? »Dogajajo se različne stvari, pevski zbori nastopajo, prireditve organizirajo, jaz pa v glavnem berem. Dolgčas mi sploh ne more biti, ker se trudim biti aktivna, zahvaljujoč našim mentorjem, ki se res trudijo in našemu vodstvu, ki nam to omogočajo. Ko so prišli k meni na obisk vnuki, so rekli, ja, babi, ti si prišla v hotel s petimi zvezdicami.« Dom starostnikov pa ni le hotel, ampak pravi dom, dodajajo stanovalci.