Letošnja Planica je ponovno postregla z nekaj izjemnimi poleti. Foto: Katja Kodba
Letošnja Planica je ponovno postregla z nekaj izjemnimi poleti. Foto: Katja Kodba
false
Televizija Slovenija je bila v Planici proizvajalec mednarodnega TV-signala. Foto: RTV SLO
false
Režija v Planici. Foto: Katja Kodba
false
Komentator vseh tekem iz Planice na TV SLO 2 je bil Andrej Stare. Foto: Katja Kodba
false
Na odru Vala 202 v Planici je v nedeljo, 26. 3. 2017, nastopila skupina Dan D. Foto: Katja Kodba

Val 202, uradni radio Planice, je vse štiri dni letošnjega planiškega praznika poleg športnih in servisnih informacij skrbel tudi za glasbeni oziroma obšportni program. Na odru Vala 202 so v štirih dneh nastopili Zlatko in zasedbe Gadi, Tabu in Dan D!
Poleti v Planici so bili poleg uspehov Ilke Štuhec v mesecu marcu med najbolj spremljanimi vsebinami na novih medjih: spletnih portalih www.rtvslo.si in RTV 4D, mobilnih aplikacijah ter hibridni televiziji.

Planica bržkone pomeni športno, kulturno in zgodovinsko izražanje nacionalne identitete. Z njo živijo tako skakalci kot številni navijači, veliko pa je tudi takih, ki so si polete iz Planice ogledali na drugem programu Televizije Slovenija ali preko RTV 4D, o čemer pričajo spodnji podatki.

Največje število gledalcev je pred televizijske ekrane privabila nedeljska zaključna tekma letošnje sezone smučarjev skakalcev. Finalno serijo poletov iz Planice si je namreč v nedeljo, 26. 3. 2017, v povprečju ogledalo 21,1 odstotka oziroma 396.600 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju 78 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Sobotno ekipno tekmo (2. serija) si je v povprečju ogledalo kar 84 odstotkov takratnih gledalcev televizije oziroma 375.100 gledalcev (19,9 odstotkov).

Vsaj minuto kateregakoli od letošnjih prenosov poletov iz Planice si je ogledalo kar 844.900 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Povprečje zadnjih treh tekem, ki so tradicionalno na sporedu v Planici, znaša 17,1 odstotka oziroma 321.700 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja v povprečju izredno visok, 75-odstotni delež gledalcev televizije v času prenosov. (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne)

Na RTV 4D smo zabeležili več kot 100.000 ogledov prenosov v živo. Najbolj gledana je bila petkova tekma z 32.000 ogledi.
V arhivu video vsebin smo zabeležili preko 60.000 ogledov, največ, dobrih 10.000 jih je bil deležen posnetek novih planiških rekordov Krafta in Stocha. Na spletnem portalu www.rtvslo.si smo zabeležili preko pol milijona ogledov vsebin, vezanih na planiški dogodek. Najbolj brana je bila novica o četrtkovih kvalifikacijah s skoraj 90.000 ogledi.