V zadnjem mesecu preteklega leta je spletni portal RTV Slovenija zabeležil rekordni obisk. Foto: MMC RTV Slovenija
V zadnjem mesecu preteklega leta je spletni portal RTV Slovenija zabeležil rekordni obisk. Foto: MMC RTV Slovenija

Spletni portal Multimedijskega centra RTV Slovenija www.rtvslo.si je v decembru 2012 po podatkih merjenja obiskanosti spletnih strani MOSS dosegel nov rekord obiskanosti.
V zadnjem mesecu preteklega leta je spletni portal RTV Slovenija obiskalo 521.219 različnih uporabnikov spleta, skupaj s tistimi v tujini pa 585.481, kar je največ, odkar spletna stran RTV Slovenija sodeluje v raziskavi MOSS. Po rekordnem januarju 2012, ko je www.rtvslo.si prvič odkar sodeluje v raziskavi MOSS zabeležila prek 50 milijonov prikazov, so je število teh v decembru 2012 še znatno povečalo. Zadnji mesec je spletni portal MMC dosegel 57.742.576 prikazov. Prikaz strani je dogodek, med katerim si obiskovalec ogleduje spletno stran.
V povprečju si je v decembru 2012 vsak obiskovalec ogledal spletno stran RTV Slovenija 15-krat in opravil 110,8 ogledov, za kar je porabil v povprečju več kot štiri ure.
Glede na podatke decembrske raziskave spletno stran RTV Slovenija obiskuje nekoliko večji delež moških kot žensk, po obiskanosti pa najbolj izstopa starostna skupna med 30 in 39 let, sledi pa starostna skupina med 40 in 49 leti.Spletni portal Multimedijskega centra RTV Slovenija www.rtvslo.si je v decembru 2012 po podatkih merjenja obiskanosti spletnih strani MOSS dosegel nov rekord obiskanosti.

V zadnjem mesecu preteklega leta je spletni portal RTV Slovenija obiskalo 521.219 različnih uporabnikov spleta, skupaj s tistimi v tujini pa 585.481, kar je največ, odkar spletna stran RTV Slovenija sodeluje v raziskavi MOSS. Po rekordnem januarju 2012, ko je www.rtvslo.si prvič, odkar sodeluje v raziskavi MOSS naštela prek 50 milijonov prikazov, se je število teh v decembru 2012 še znatno povečalo. Zadnji mesec je spletni portal MMC dosegel 57.742.576 prikazov. Prikaz strani je dogodek, med katerim si obiskovalec ogleduje spletno stran.

Poleg tega je MMC RTV Slovenija edini med primerljivimi portali dosegel rast števila prikazov strani. To pomeni, da uporabniki na spletnem portalu obiščejo več spletnih strani oz. da se na portalu zadržijo dlje časa. V povprečju si je v decembru 2012 vsak obiskovalec ogledal spletno stran RTV Slovenija 15-krat in opravil 110,8 ogleda, za kar je porabil v povprečju več kot štiri ure.

Glede na podatke decembrske raziskave spletno stran RTV Slovenija obiskuje nekoliko večji delež moških kot žensk, po obiskanosti pa najbolj izstopa starostna skupna med 30. in 39. letom, sledi pa starostna skupina med 40. in 49. letom.