Planica
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 38 glasov Ocenite to novico!
Peter Prevc
Peter Prevc je lani blestel v Planici, letos pa zasedel deseto mesto, kar je v skladu s celotno sezono. Foto: BoBo
       To je bilo nekaj povprečnega. Poskusni skok je bil že kar v redu, potem pa sem v prvi seriji skušal nekaj dodati in se ni izšlo.       
 Domen Prevc

Jurij Tepeš
Jurij Tepeš je bil po dveh ponesrečenih poletih razočaran in zelo jezen. Foto: BoBo
       V prvi seriji sem imel težave pri doskoku, kjer sem izgubil veliko točk. Tega mi je zelo žal. Drugi skok je bil soliden in sem kar zadovoljen.       
 Anže Semenič

Stefan Kraft
Stefan Kraft je z zmago naredil velik korak proti velikemu kristalnemu globusu. V skupnem seštevku ima zdaj 86 točk naskoka pred Kamilom Stochom. Foto: BoBo
       V vsakem skoku sem naredil kakšno napako. Pri prvem v zraku, v drugem na mizi. V vsakem sem nekaj metrov pustil. Vsaj vem, kje so napake in kako jih odpraviti. Sem se pa vsaj bolje počutil.       
 Jernej Damjan

Damjan upal na pošteno izbiro ekipe, a ostal brez sobotnega nastopa

Petra Prevca "fizika prizemljila"
24. marec 2017 ob 19:29
Planica - MMC RTV SLO

V skladu s celotno sezono so slovenski skakalci nastopili tudi na prvi tekmi v Planici. Po šestih zaporednih posamičnih zmagah pod Poncami je deseto mesto razočaranje, vendar trenutna realnost.

Že dolgo ni bila tako nizka najboljša slovenska uvrstitev na domači tekmi. Deseti bil Peter Prevc, ki je lani v Planici, ko je dvignil veliki kristalni globus in tretjič zapored tudi malega za seštevek poletov, dvakrat zmagal in bil enkrat drugi za Robertom Kranjcem. Tudi pred dvema letoma je bil prvi in drugi, pred tem pa je najstarejši izmed bratov Prevc zmagal na zadnji tekmi sezone, ki je bila na Bloudkovi velikanki.

"To je ogledalo cele sezone. Na desetem mestu sem v skupnem seštevku, deseti sem bil na tekmi. Poleti so bili solidni, a brez presežkov. Ravno ti presežki so manjkali, da bi spodaj dodal deset ali več metrov. V zraku sem naredil napako," je povedal rekorder obeh največjih planiških skakalnic. Po nastopu ni bil jezen, pravi pa, da ga napake črvičijo, saj ne ve, kako bi jih odpravil: "Znova sem imel težave v letu. Ne dobim prave postavitve smuči. Malce se preveč obrnejo na rob. Vemo, da če jih damo na rob, se zmanjša njihova površina. Če je manjša površina, je manjši upor. Tako nas fizika dobesedno prizemlji."

Tepeš: Kot vso sezono, brez idej
V finalu so skakali še 20. Domen Prevc, ki je odlično poletel v poskusni seriji, ko je bil najboljši, 21. Anže Semenič, 22. Jernej Damjan in 26. Jurij Tepeš. Tilen Bartol je ravno v prvi seriji tekme opravil najslabši polet letos v Planici, s čimer je ostal brez prvih točk. Po tekmi pa je bil zaradi napak, ki jih je delal, zelo jezen Tepeš: "Naredil sem dva zanič skoka. Imel sem smolo in slabo skakal, preprosto ni bil moj dan. Ne spomnim se, kdaj sem v Planici skakal tako slabo. Čeprav je bila lanska sezona slabša od letošnje, je to kar manjša katastrofa."

"Na petkovih tekmah v Planici vedno piha malce v hrbet. Imeli smo nekaj smole, saj je na začetku pihalo navzgor in smo ob koncu potem imeli slabše razmere. Z vetrom v hrbet se ne počutim močnega, sploh če skačem tako slabo, kot skačem zadnjo tretjino sezone. Z vzgornikom še lahko konkuriram, z vetrom v hrbet pa ne. Jezen sem nase in na vse skupaj. Ta dva poleta sta bila v skladu cele sezone. Brez ideje," je dodal dvakratni zmagovalec tekem v Planici, ki ima že celo zimo težave z zdravjem, kar mu je, kot pravi, pobralo kar precej energije.

Janus z nastopi ni zadovoljen
"V prvi seriji smo, po domače povedno, 'ga biksali'. Tudi niso bili dobri pogoji, toda to ni razlog. Delali smo napake, konkurenca pa je skakala dobro. Na treningih in kvalifikacijah smo skakali v redu, potem pa malo slabše, kot to delamo vso sezono. Nisem zadovoljen. V vseh teh letih smo bili navajeni stopničk in na to smo tudi šli, toda deseto mesto je nekako realno," je petkov dan opisal Goran Janus.

Izbira za ekipno tekmo Semenič ali Damjan
Tekma je bila tudi kvalifikacija za štiri mesta v ekipi na moštveni preizkušnji. Janus je določil, da bo najprej skakal Semenič, potem Domen Prevc, na koncu pa bosta Tepeš in Peter Prevc. Kar nekaj je bilo govora o izbiri, saj naj bi vso sezono skakali najboljši štirje na tekmi. Na koncu je bil Damjan četrti najboljši Slovenec, a je izgubil interni boj s Semeničem, ki je bil mesto boljši in bo tretjič zapored skakal v Planici na ekipni tekmi. Lani je bila Slovenija druga, pred dvema letoma pa je zmagala. Poleg Petra Prevca, Tepeša in Semeniča je bil obakrat v moštvu še Kranjec.

"Goran se bo odločil, a mislim, da bo dal mene ven. Sicer si tega ne želim in bi vse naredil, da bi lahko skakal za ekipo, saj vem, da imam še marsikaj pokazati," so bile besede Tepeša po neuspelih poletih. Damjan pa je le dejal: "Samo to bom rekel, upam, da bo izbira, tako kot že vso sezono, pravična." Za Janusa dileme ni bilo: "Odločitev je bila jasna. Med deseterico so v seštevku poletov Peter, Domen in Jurij. Izbira je bila med Anžetom in Jernejem, Semenič je bil boljši in je v ekipi." Janus drugega ni želel komentirati, povedal je le, da je Damjan na izbiro dejal "hvala". Cilj na ekipni tekmi je oder za zmagovalce.

Kraft mora v nedeljo le še potrditi skupno zmago
Avstrijec Stefan Kraft je v petek z zmago, ko je edini dvakrat presegel 240 m, skoraj že odločil boj za veliki kristalni globus. V skupnem seštevku ima 86 točk naskoka pred Kamilom Stochom. "Res sem v zelo dobrem položaju. Oba poleta sta bila izvrstna. Tudi v poskusni seriji mi je uspel dober skok. Vse gre po načrtu in res sem se zabaval. Skušal sem uživati in res je bilo sijajno. V četrtek mi ni šlo po načrtu, a smo analizirali in popravili stvari," je povedal dvakratni svetovni prvak, ki je imel na stopničkah nemško družbo, Andreasa Wellingerja in Markusa Eisenbichlerja.

VIDEO
Prvi dan planiškega praznika dobro uspel
VIDEO
Kraft napravil odločilni korak proti globusoma
VIDEO
Slovenci nekoliko zaostali za pričakovanji
VIDEO
Pogovori s Kraftom, Prevcem in Janusom
Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
mihaj1
# 24.03.2017 ob 19:39
Kak bomo spet naredili kuhinjo, da bodo spet se vsi skregali in ne bo vec skokov za 10 let. Ne iscite igle v senu. Pustite da skacejo v miru in naj ljudje uzivajo....
dragonmiami
# 24.03.2017 ob 19:40
Ja in zakaj Damjan želi, da bi Janus izbral jutri za tekmo Hvalo???:)
konjice
# 24.03.2017 ob 19:41
Mislim da je Janus pravilno izbral ekipo. Jutri se pričakuje vzgonski veter v katerem je Tepeš absolutno močnejši od Damjana. Semenič vseskozi kaže odlične skoke v Planici, Peter je tako ali tako motor ekipe, edino Domen me malo skrbi ampak mislim, da lahko jutri ob vzgonskem vetru dobro izkoristi to svojo tehniko.
davide
# 24.03.2017 ob 20:10
oh dej Damjan bodi vesel da nisi v ekipi, vsaj ne boš nič kriv če bo polomija

itak si pa včeraj jamral da imaš vročino, tako da lahko jutri počiješ
nefa
# 24.03.2017 ob 20:01
Koga bi pa Damjan dal not? :) Meni se zdi odlocitev logicna...
clarus
# 24.03.2017 ob 21:00
Mislim, da je tak naslov članka res nepotreben. Jutri in v nedeljo je planiški praznik, zatorej se vsi skupaj veselimo in navijamo za vse, še posebej za našo ekipo, četudi vam ni povšeči njena sestava.
Voly
# 24.03.2017 ob 20:29
Ne vem no, ampak Damjan pa res to pot ne spada v ekipo. Semenič je bil konstantno boljši od njega, Tepeš enako. Če bi bil recimo danes res precej boljši od obeh, bi še nekako lahko prišel not, tako pa je bil od Tepeša boljši za nekaj točk. Mislim, da ga ni trenerja, ki bi se jutri odrekel Tepešu, saj so dopoldan v Planici povsem drugačne razmere kot popoldan.
@twwwter
# 24.03.2017 ob 20:05
Dopoldne bo več vzgonskega vetra, zato ima Tepeš boljše šanse. Janus je popustil pod pritiski, da vsaj v zadnjem trenutku sčarajo kak boljši rezultat.
Sicer pa menim, da je bil komentar Norvežana v Dnevniku, da se naši tekmovalci preveč zanašajo na vzgonski veter, zelo na mestu. Morda je razlog v konfortu dopoldanskih treningov v novem Nordijskem centru, ko so razmere topogledno najugodnejše. Celo sezono smo na tekmah čakali na vzgonski veter, pa je bil razen redkih trenutkov, ki so prekinjali tekme, veter ves čas obrnjen v hrbet. Očitno je to ena od novih značilnosti tega športa, ki jo bo treba še bolj resno upoštevati v bodoče.
Voly
# 24.03.2017 ob 21:05
Brisko
Ena petina vseh zmag v sezoni, ki so jih dosegli naši, niso vrhunske uvrstitve?
Kaj bi pa ti še rad?
Glede skakalnic, bili smo vedno med prvimi v svetu po velikosti in dolga leta nismo dohajali konkurence. Ko je prišel Janus, smo konkureco ujeli in z njo šli vštric kar nekaj let, tudi letos.
Kdaj je bila velenjska skakalnica največja pri nas, pa veš samo ti.
Debely
# 24.03.2017 ob 21:42
Mediji, ne delajte zgage kjer ni treba. A je Jajc mislu, da bo v ekipi namesto LETALCEV Semeniča ali Tepeša. Naj se malce zresni, saj je že dosti star.
SloOvce
# 24.03.2017 ob 21:45
Dejte novinarji nehat zdrahe delat že tako jim je težko!!
Morgenstern
# 24.03.2017 ob 21:54
Izbira ekipe za jutri je zelo dobra. In poštena. To je zadnja ekipna tekma v sezoni in na letalnicah, tako da se izbere prve tri iz skupnega seštevka v poletih, kar je logično, glede na to, da točno vemo, da bo jutri Tepeš sposoben letet v poden, in pa interen boj na tekmi med ostalimi in Semenič je bil boljši. Damjan tako ali tako ne more dat presežka na letalnici. Pač skače lepo in rutinirano ampak to bi utegnilo za jutri biti bistveno premalo.
Voly
# 24.03.2017 ob 22:30
vrtnar1
Kje si slišal, da je Janus dejal, da bodo na ekipni tekmi nastopali prvi štirje na današnji tekmi?
Kolikor jaz vem, je dejal, da imajo trije, ki so skupno v poletih med deset zagotovljen nastop na ekipni tekmi, da pa bo četrti na tekmi boljši med Semeničem in Damjanom.
In, moje mnenje je, da je to izključno kompetenca trenerja, če je nad njegovo odločitev kdo užaljen, pa je to njegov problem.
Ples
# 24.03.2017 ob 22:26
@Emil in
Kaj pa pravi javnost?

Da je treba vse razštelat in postavit na novo. Da je treba na mesto selektorja postavit izjemnega retorika. Da je treba veliko bolj z občutkom mahati z zastavco. Da je treba tega in tega umaknit. Da je treba zamenjat smuči ... itd.
Zveni znano? ;)

Seveda pa obstaja tudi ena druga, bolj tiha in manj napadalna, bolj razumevajoča in verjetno tudi bolj distancirana javnost
ajvard
# 25.03.2017 ob 00:18
lepo je bilo biti danes na tekmi.
atmosfera je bila super, planiška.

videli smo izjemne polete. tudi naši so se dobro držali.

imel sem čudovit dan v Planici!
scenic
# 25.03.2017 ob 06:33
Tu sploh ni debate.
Brata prevc tepeš in semenič.
Nima zdaj kdo kaj jokat.
Ples
# 24.03.2017 ob 22:44
Ko začne nekdo preveč 'ustreči' glasni javnosti, je jasno predvsem to, da je izgubil svoj fokus. Ta fokus pa pa pomemben.
Pa nisem sploh kakšna navijačica Janusa, se strinjam, da je v svojih izjavah beden. Je pa tak že od začetka. In pričakovati, da bo zdaj kar naenkrat ves poglobljen in analitičen, je odvajanje energije v prazno. Koliko je on dober v svoji funkciji, pa jaz težko ocenjujem. Eni imate očitno ful dober vpogled v celo sceno ... ali pa si to domišljate.
Dragoon
# 24.03.2017 ob 21:22
Če se prav spomnim, je bil letos tudi D. Prevc na SP izbran za tekmo, čeprav na treningu ni bil med najboljšimi našimi, ker je bil pač v skupnem seštevku med 10. Drži tudi, da bo jutri verjetno veter ugodnejši za Tepeša.

Vseeno pa bi se mi dejansko zdelo bolj pravično, da bi skakali najboljši štirje z današnje tekme, zdaj bo pa slabe volje Damjan, Tepeš pa še pod večjim pritiskom kot ponavadi (pa ga imajo že tako vsi v zobeh vsakič, ker baje dobro skače samo, kadar škoduje Petru). Pa recimo, da vejo, kaj delajo in da so se prav odločili. V vsakem primeru upam, da iz tega ne bo nastal nek problem v reprezentanci in da bodo naši jutri tretji.

Ne vem pa, zakaj je sploh v debatah za izpad Semenič, ker je bil včeraj in danes poleg Petra dejansko naš najboljši in bolj konstanten kot ostali.
sssitrap
# 24.03.2017 ob 20:59
janus je danes na vprašanje, zakaj so bili naši tako slabi, odgovoril: "eh, to so bile manjše napakice, ki se jih da zlahka odpravit". a to pomeni da lahko jutri pričakujemo nič drugega kot prvo mesto?
Ples
# 24.03.2017 ob 20:57
Mi je pa zanimivo, da se je tokrat Janus odločil drugače, kot se je odločal v zadnjih letih.
miranabr
# 25.03.2017 ob 07:52
Zakaj Miran Tepeš pravi, da je čas za zamenjavo Janusa? Očitno ima neke interese in očitno s to svojo izjavo rušiti nekaj kar je Janus in sodelavci ustvaril. Mu pa kot kaže uspeva, no vsaj tako je videti po rezultatih skakalcev in eden prvih, ki"sledi" očetu je njegov sin, ki že kar nekaj časa kvari ugled ekipe s svojimi skoki. No daleč stran ni tudi Damjan.
Emil in
# 24.03.2017 ob 23:17
@Ples še to:

čedalje bolj se mi zdi, da naši špoortni novinarji sploh niso ne športni, ne novinarji, ampak so opinion makerji (propagandisti), ki služijo določenim interesom. Na koncu verige teh interesov je seveda služenje denarja posameznikov.

Situacija s skoki je zdaj celo najbolj nazoren primer tega - promocija športa do onemoglosti, posiljevanje s članki, reklamami, po drugi strani pa odsotnost kakršnekoli kritike delovanja. Prav bizarno je, da sem še najbolj kritično oceno sezone slišal od Prevca, ne pa "športnega' novinarja. Si predstavljaš da greš na premiero v gledališče in naslednji dan bereš v časopisu kritično oceno predstave od glavnega igralca, medtem ko od profesionalnega kritika čitaš da ni bilo tako slabo, saj bo drugič bolje, da prejšnje predstave se itak ne da presežti....
Emil in
# 24.03.2017 ob 22:46
Ples
# 24.03.2017 ob 22:26

jaz te javnosti o kateri ti govoriš ne vidim. Samo delček javnosti tako razmišlja, daleč od neke kritične mase. Za razliko od stojanovića, ki so ga naši "športni" novinarji gladko razbijali, secirali, kritizirali se v primeru janusa gladko pustijo, da s svojimi izjavami dela iz njih bedake. Oni ga vprašajo konkretno o skokih, kje so bile napake, zahtevajo strokovno razlago, on jim odgovori, kot da se pogovarja s kuhinsko pomočnico 2. reda. In novinarka se fino nasmeje in nadaljuje z nekim brezveznim vprašanjem...

Posledično se je pri stojanoviću hitro nabrala kritična masa, pri janusu se pa zlepa ne bo....
Moraš vedet, da se je skakalni sistem obvladovanja medijev in s tem množic, vzpostavljal bistveno več desetletij kot nogometni. Da je za tem zelo dolgo časa stal vrh politike. To iztrebit bo dolgotrajen proces. Zato bo še dolgo časa važneje biti član klike, kot pa to, da nisi šalabajzer.
Smučarski lobi obvladuje novinarje tako, da jim nogometni v tem ni niti do kolen - to si zapomni!
Tudi jaz sem še par let nazaj mislil, da so samo alpinci skvarjeni, skakalci so se mi zdeli 'čisti'. Zdaj vidim da je to samo bil PR, vzorci delovanja in obnašanja so enaki. Žalostno je, da se pri nas po uspehu šport obvezno skvari.
dragonmiami
# 24.03.2017 ob 22:39
Tako ekipo sem tudi sam pričakoval, lahko še argumentiram:

- Peter Prevc, brez njega si ekipne tekme ne znam predstavljati, še vedno je naš motor ekipe in velik zgled vsem ostalim, glede na svoje izkušnje in lovorike. Osebno pa mislim, da je njegova forma taka, da lahko od njega pričakujemo od 220 - 235 metrov, če pa bodo pogoji res izjemni pa tudi okrog 240 metrov

- Domen Prevc, glede na to, da mu je v zadnjem času forma vseeno malo zrasla in da je ne glede na velik padec forme, še vedno naš najvišje uvrščeni skakalec v skupnem seštevku, je pošteno, da ga je Janus uvrstil na tekmo. Tudi v Vikersundu je dobro skakal in na velikanki v Planici kaže dobre skoke, čeprav je pri njemu opaziti ogromno rezerv. Od njega pričakujem podobne polete bratovim, morda še kak meter dlje, je pa tudi bolj dovzeten za napake zaradi njegovega ekstremnega leta kot pa Peter in lahko pristane tudi pod 215 metrov.

-Jurij Tepeš, glede na njegove rezultate in slabo formo v tem letu bi si marsikdo mislil, da ga jutri ne bo v ekipi, vendar je prav, da mu je Janus dal priložnost, ker Jurij je tisti, kateri lahko pridela največji plus naši ekipi...na žalost tudi minus...pri njemu nikoli ne veš kaj te čaka, velikokrat sem nad njim kar malček jezen, ker je tako nekonstanten in če bo jutri nekonstanten ga lahko zelo zelo pose.je...upam, da ga ne bo, ker je potem možnost za medaljo izgubljena. Lahko pa leti v poden tudi do 245 metrov ob idealnem razpletu

- Anže Semenič, njemu bi jaz definitivno dal priložnost za jutrišnjo tekmo, saj vse te dni dokazuje, da je v izjemni letalski formi, kljub danes malo slabšim poletom zanj. Morda je vseeno bil neki pritisk zaradi borbe za prosto mesto v jutrišnji ekipi. Anže kaže konstantne lete, upam, da jutri ne podleže pritisku in da pokaže zakaj je notri. od njega pričakujem dva leta od 225 metrov dalje.

In še o neizbiri Damjana za tekmo. Sam se strinjam z Janusom, ker Damjan verjamem, da je tisti, kateri bi lahko tudi jutri zaje.al, obenem pa tudi tisti, kateri slovenski ekipi ne more prinesti tistega plusa z odličnim skokom, ker osebno menim, da je njegova realnost okrog 215 metrov ali malo manj.

Verjamem, da je bila odločitev zelo težka, jaz če bi se odločal za četrto mesto bi se med Tepešem in Damjanom. Damjana bi imel raje na 120 metrski skakalnici, Jurija na velikankah, letos je še ostal precej dolžan in upam, da se bo jutri smejal....

Damjan se že tako ali tako preveč smeji na zaletni rampi....

Bojim pa se, da bo za kolajno potrebno skočiti zagotovo 8* preko 210 metrov in 2* preko 240 metrov, kar pa nisem prepričan, da so naši jutri zmožni.

So izjemni letalci, tekma je doma, naša forma pa ni blesteča...za zmago pa potrebujemo odlične skoke, nobeden ne sme narediti napake in par skokov preko 235 metrov ali 240.

Za jutri bi se težko odločil kdo je favorit, menim da zna biti zelo izenačeno na prvih štirih mestih, oziroma Ito in Kasai skačeta fenomenalno in če se jim pridružita še preostala Japonca na 210 metrov znajo biti hude borbe...

Srečno Orli!
Ples
# 24.03.2017 ob 22:01
Ampak ne bo v redu, če bo Janus preveč začel poslušat komentarje javnosti. Stojanovič ...
lexani89
# 24.03.2017 ob 21:59
mediji mal se zamislte resno sploh s takimi članki ki ne vplivajo dobro na nobenga
hefe
# 24.03.2017 ob 20:35
da ne omenjam VKG Prevcu!!

Na lanskem snegu se je blo lepo smučat, ampak sem jezen nanj, ker se je tja marca/aprila stalil.
1a34
# 25.03.2017 ob 01:08
V letošnji sezoni je Slovenija po številu zmag med vsemi reprezentancami na svetu na tretjem mestu. Ali drugače povedano; samo dve reprezentanci na svetu sta pred nami.

Želim vam dobre polete in uživanje v planiških praznikih.


Res je, pet zmag imamo v letošnji sezoni, da o uvrstitvah med deset sploh ne govorimo.
skof1ek
# 24.03.2017 ob 23:33
Če bi že moral izbrati naslov članka da bi hotel delati nemir v reprezentanci in med navijači, si ne bi mogel izbrati boljši nalov. Bravo mmc.
Ples
# 24.03.2017 ob 23:30
@Emil in

Kar zadeva novinarsko delo glede skokov, je to ena moja velika bolečina.
Vse po neki inerciji ... :(
Toliko 'studiev' - v njih pa NIČ.
Nobenega konkretnega pojasnila o ničemer.
kapljač
# 25.03.2017 ob 11:57
Damjan ko leti , leti konstantno zelo solidno. Moral bi biti na zadnji ekipni tekmi.
Jerica
# 25.03.2017 ob 08:11
"Kar je bilo zapisano v Dnevniku, je bil le obroben odgovor v tem intervjuju. Polovico tega, kar je bilo zapisano, si je Okorn (Jože, op. a.) oziroma on pravi, da je bil urednik, izmislil oziroma potenciral. Prosil sem jih za demanti, do danes tega niso naredili, so pa sporni del umaknili. Tisto, kar so si sami izmislili. Dovolili so si malo preveč novinarske svobode," je dejal Miran Tepeš. (vir: Žurnal)
optimo75
# 25.03.2017 ob 07:36
To, da Peter že celo sezona jamra, da ne ve kako odpraviti lastne napake, da Jurij pravi da je brez idej, je vse skupaj zaskrbljujoče. Očitno lahko sklepamo, da je tudi trener Janus, ki bi jim moral v takih trenutkih pomagat z nasveti izgubljen, brez idej. Mogoče bi morali naši skakalci po nasvete stopiti do poljskega ali avstrijskega trenerja?!
seeblue123
# 25.03.2017 ob 04:15
Tale novinar malo preveč bere jugo športne portale in se je navzel njihovega histeričnega stila pisanja. MMC -1.
raknac navi
# 25.03.2017 ob 01:03
Letosnja sezona slaba???
Pa kaj ste to za eni otroc? A prvic sport spremljate?
Kaj bi pa nasi mogli naredit, da bi vi bili zadovoljni???
Gre za eno boljsih sezon slo skakalcev v vsej zgodovini. In to brez kapetana!!!!
Ples
# 25.03.2017 ob 00:26
@ajvard
Lepo!
Je pa nekaj na tej Planici, česar se nikoli ne naveličam, nasprotno, vsakič znova me fascinira ...Te skalnate gmote, v živo ali prek TV, to je samo po sebi nekaj veličastnega.
Biti tam dobre volje in v dobri, nezateženi družbi, ja pa neprecenljivo.
Emil in
# 24.03.2017 ob 23:43
@Ples

a ni zanimivo, da če bi za glavnega trenerja dobili tujca, pa naj bo še tako preverjenga, bi ti isti kvazi novinarji oz. propagandisti v trenutku postali najbolj kritično pero in bi mu po vsakih dveh slabših tekmah šli takoj najedat.
Ples
# 24.03.2017 ob 23:41
... aja, no, saj neki prispevki so bili .. Kavčič se je potrudil nekaj.
Najbolj bedno s strani TVS oz MMC je bilo pa to, da so - ko so Janusovi ugotovili, sredi svetovnega prvenstva, da imajo neuporabne drese - no, da so nam predvajali prispevek, v katerem Gros razlaga o šivih teh dresov, jaoj! Ker tega, da bi kdo koga kaj konkretnega vprašal o teh dresih frdamanih, na TVS nisem videla.
Je pač lagodno šlo mimo, a ne.
Ples
# 24.03.2017 ob 23:08
@Emil in

Z veliko tega, kar praviš, se strinjam.
Že Tarča včeraj ... Eni drugega ščitijo (kot je povsod v naši mali državi), TVS pa forsira to Planico do nezavesti (recimo današnji Dnevnik iz Planice, lol).
Jaz ne vidim, kako to rešit, res ne. V majhnih, zaprtih skupnostih je očitno pač tako - omrežja rules.

Kljub temu pa glede skakalne scene ne mislim, da bi bila radostna destrukcija najboljša rešitev.
vrtnar_1
# 24.03.2017 ob 23:01
@Voly
Slišal sem na Val-u 202 danes ko sem spremljal polete. Mislim pa da je o tem govoril novinar, da je tako rekel Janus. Ne vem pa če to drži...
Se strinjam da o nastopajočih odloca trener. Problem je lahko če je res rekel da gredo na moštveno najboljši iz današnje tekme in potem ne drži dane besed. Če pa tega ni rekel mu pa ni kaj očitati. Mislim da so itak izbrani najboljši štirje.
Mene bolj moti "kemija" ki jo kažejo tekmovalci. Če se spomniš leto, 2 nazaj ko je kdo od naših zmagal so ga ostali takoj nosili po ramenih (kot to zdaj delajo Poljaki) letos pa... Niti na eni tekmi se ni to zgodilo. Mogoče ker manjka Kranjec, velik del sezone ni bilo zraven tudi Damjana...ta dva sta se vedno iz srca veselila uspehov ostalih naših skakalcev, letos pa...kaj pa vem. Zmage se je veselil le tekmovalec ki je zmagal.
moj komentar
# 24.03.2017 ob 22:19
Prej ko slej bo ves "drek" priplaval na površje.
Pač, naravna zakonitost......
davide
# 24.03.2017 ob 21:57
Matr to pa je breaking news, kar prvo mesto na naslovnici

Dajte no novinarji brzdat svoje ambicije po čim več klikih in ne ustvarjajte histerije takrat ko ni treba
vrtnar_1
# 24.03.2017 ob 21:49
Glede ekipne tekme so po moje izbrani pravi 4-je a je Janus zasral ko je rekel da bodo na mostveni tekmi 4-je najboljsi iz petkove tekme. In ce to rece bi se mogel tega drzati ali pa prej misliti kaj govori. In glede na njegove besede bi moral Damjan seveda nastopiti a je pozrl svoje besede in kako mu zaupati naprej?!
rader1991
# 24.03.2017 ob 19:45
Čeprav se cel čas smeje, mi je Damjan najbolj antipatičen slovenski skakalec, kaj se sploh pritožuje, v ekipi jenitak samo zaradi tega, ker ni Kranjca.
blef
# 25.03.2017 ob 12:14
Mislim da naši nimajo moči za konkreten odskok, ostali naše kar krepko prekašajo.
AlFe
# 25.03.2017 ob 10:16
Damjan upal na pošteno izbiro ekipe, a ostal brez sobotnega nastopa

A to pomeni, da izbira ekipe ni poštena?
ales400
# 25.03.2017 ob 09:37
Damjan je sposoben leteti 215m. Tepeš pa 245m. Torej ali gremo fix na 5-6 mesto z Damjanom, ali pa ciljat na stopničke s Tepešom. Pri meni sploh ni dvoma zakaj ni Damjana v ekipi.. Celo danes, ko bo upajmo da vzgonski veter. Ampak tudi za konkurenco ;)
Jeffrey
# 25.03.2017 ob 09:23
Jaz si Damjana predstavljam samo v kakšnem narodnozabavnem ansamblu..^^
Mihacar
# 25.03.2017 ob 07:48
Tipičen naslov članka za zdraho narest in povečat število klikov. Ekipa je popolnoma pravilna, Pero itak, Domen se prebuja in je precej boljši letalec kot jajc. Tepeš in Semenič sta pa tako ali tako letalca. Semenič praktično vsi poleti v Planici nad 220, je zelo konstanten v teh dneh.
gogi1231
# 25.03.2017 ob 06:41
Mislite da bo danes poskusna na mmc al nas ignorirajo?
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Lanišek: V Slatnarjeve smuči stoodstotno zaupam
19
5. oktober 2017 ob 08:33 Smučarski skakalci so končali poletni del sezone, kjer je bil od Slovencev najboljši Anže Lanišek, ki je v skupnem seštevku poletne velike nagrade zasedel drugo mesto. 21-letni Domžalčan je zbral ...
Več novic ...
Planica - tekmovanje v smučar ...
Kazalo