Planica
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 39 glasov Ocenite to novico!
Planica
Lani je bilo v Planici vse dni izjemno razpoloženje, v štirih dneh je bilo skupaj 111 tisoč gledalcev. Letos takšne številke ne bo, a obisk bo po besedah Jelka Grosa še vedno nadpovprečen. Foto: www.alesfevzer.com
VIDEO
Skakalci zelo zadovoljni...

Dodaj v

Znana slovenska ekipa za planiške polete

Preizkus letalnice v sredo
20. marec 2017 ob 16:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Komaj čakam četrtek, da vidim množico otrok v Planici in da se v dolini pod Poncami vsi skupaj poveselimo," se Peter Prevc veseli finala svetovnega pokala smučarjev skakalcev.

Po spektaklu v Vikersundu, kjer je padel svetovni rekord (Stefan Kraft, 253,5 metra), je pred skakalno karavano le še finale svetovnega pokala. V Planici se bo dogajanje s preizkusom letalnice začelo v sredo (prvi se bo po zaletišču spustil Mitja Mežnar), v četrtek seriji za trening in kvalifikacije, v petek in nedeljo posamični tekmi, v soboto pa ekipna preizkušnja.

Letošnja Planica bo še vedno nadpovprečna
V predprodaji je bilo pričakovano prodanih manj vstopnic kot lani. "Letošnja številka bo še vedno nadpovprečna planiška številka, ne smemo pa tega preveč primerjati z izjemnim lanskim letom," nam je povedal vodja tekmovanja Jelko Gros, ki si želi mirnega ozračja in upa, da ne bodo ravno ta konec tedna prišle kakšne fronte s severa ali juga.

Skakalnica bo pripravljena v torek zvečer
Toplo vreme sicer povzroča nekaj malega preglavic. "Dela je več, kot bi si želeli. Sprejeli smo nekaj ukrepov. Kjer imamo sneg, smo ga začeli dajati na kupe. Za vsak slučaj. Da ga potem, če bo treba, naložimo na kamion in odpeljemo na letalnico. Na prvih 60 metrih skakalnice ga je pobralo že preveč in ga tja iz varnostnih razlogov že dovažamo. Na strmini imamo snega dovolj in bo, ko ga bomo odrivali navzdol, to zadostovalo, seveda pa ga bomo začeli odrivati čim kasneje, tako da bo skakalnica pripravljena šele v torek zvečer," je v intervjuju za MMC (objavljen bo v torek) tudi povedal Gros.

13 Slovencev bo z vrha letalnice zrlo v dno
Trener Goran Janus je že po finalni tekmi norveške turneje v Vikersundu potrdil sedmerico letalcev, ki bodo leteli tudi v Planici in sicer Domen in Peter Prevc, Jurij Tepeš, Anže Semenič, Jernej Damjan, Anže Lanišek in Nejc Dežman. Danes je postala znana še preostala šesterica, ki bo sestavljala t. i. nacionalni paket, do katerega ima pravico vsaka država gostiteljica tekme svetovnega pokala. Nacionalni paket bodo sestavljali Tilen Bartol, Jaka Hvala, Rok Justin, Cene Prevc, Matjaž Pungertar in Miran Zupančič.

Program Planice 2017, četrtek, 23. marec:
09.00 Uradni trening
10.00 Uradni trening
11.00 Kvalifikacije
12.00 Zabavni program na odru Vala 202 - Zlatko
14.00 Zaključek programa v Planici
18.00 Zabava s skupino Zahod Band, Rateče
19.30 Otvoritvena slovesnost, Rateče

Petek, 24. marec:
14.00 Poskusna serija
15.00 Prva serija
... Finalna serija
17.15 Zabavni program na odru Vala 202 - Gadi
18.30 Zaključek programa v Planici
19.00 Open Air Planica, Kranjska Gora

Sobota, 25. marec:
09.00 Poskusna serija
10.00 Ekipna tekma, prva serija
... Finalna serija
12.30 Zabavni program na odru Vala 202 - Tabu
15.00 Zaključek programa v Planici
18.00 Open Air Planica, Kranjska Gora
20.00 Podelitev štartnih številk in koncert

Nedelja, 26. marec:
09.00 Poskusna serija
10.00 Prva serija
... Finalna serija
12.00 Podelitev nagrad
12.30 Zabavni program na odru Vala 202 - Dan D
15.00 Zaključek programa v Planici

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
jaz jaz
# 20.03.2017 ob 19:00
@pazi_mina

tudi vikersundska skakalnica je delo slovenskega konstrukterja, istega kot Planica. tko da tvoja izjava je malo mimo. je pa res, da pri nas žirija ne pusti dolgih skokov.... zakaj, vejo samo oni
Janezski
# 20.03.2017 ob 19:04
Jelko je že pripravljen, da bo prikimaval tapravim?
stanolio
# 20.03.2017 ob 21:10
Oprostite komentatorji, za mene ste kreteni.Alisploh kaj poznate šport. Koliko vrhunskih trenerjev pa ima slovenija tri do pet. Koliko vrhunskih skaklcev pa ima slovenija največ 3 do pet. Pa kaj bi radi imeli samo prva mesta in svetovne rekorde. Pa prosim bodite pametni. Smo v vrhu te panoge ne glede na mišljenje nekaterih portalnih komentatorjev. Skočite 250 metrov potem pa govorite. Sem bil dolga leta trener v drugačnih panogah in vem kaj govorim, ne samo iz naslanjača. Lp
sivi gandalf
# 20.03.2017 ob 18:25
tale slika je pa ratala :)
Zbornaya Komanda
# 20.03.2017 ob 21:46
"Komaj čakam četrtek, da vidim množico otrok v Planici in da se v dolini pod Poncami vsi skupaj poveselimo,"



~Peter Prevec
gogi1231
# 20.03.2017 ob 20:36
Bo mmc prenašal treninge in poskusne serije?
Voly
# 20.03.2017 ob 22:12
Emil in detektivi
brez RTV propagandne mašinerije, ne bi ta šport spremljala niti tretjina toliko gledalcev in posledično navijačev na tekmi. Tako da če si fan skokov, samo prosim ne jamrat čez RTV.

No, v tem tvojem stavku se pa vidi vse tvoje nepoznavanje tega športa in to, da ga spremljaš le nekaj let. Smučarski poleti so v Sloveniji namreč šport, ki ima res bogato tradicijo in je, kljub temu, da ne more biti množičen, šport, ki se je najbolj vsedel v srce Slovencev že davno nazaj.
Že v 60-tih letih (in tudi prej), smo Slovenci množično "drli" pod Ponce in se identificirali s tedanjimi junaki, čeprav niso bili niti približno tako uspešni, kot so danes.
Sam sem si vedno želel, da bi nekoč uspeli priti v svetovno špico in to nam je prvič uspelo pri Peterki, vendar tedaj nismo imeli res močne ekipe, da bi zmagovali tudi ekipno. To nam je po dolgih letih uspelo z Janusom.
In ti povem, Slovenci ne rabimo nobene propagandne mašinerije, da množično spremljamo ta lepi šport, ki se je že zdavnaj usidral v naša srca. Morda je ta mašinerija potrebna za takšne, kot si ti, velika večina ljubiteljev poletov pa bo vedno šla v Planico in z vzhičenjem spremljala junake, ki se z velikim srcem spuščajo po tej velikanki in to naše in tuje! Pač, eni smo tam vsako leto, ne glede na rezultate naših, takšni kot si ti, pa verjetno pridejo samo takrat, ko je zelo verjetno, da bo naš zmagal. Ko pa naš ne zmaga, pa zlivajo gnojnico po trenerjih in skakalcih, kot da bi vedno morali zmagati le oni, drugi se pa pridejo le sončit v to sanjsko lepo dolino!
qwertz
# 20.03.2017 ob 21:26
@Emil in detektivi... bla bla bla Janus bla bla... To da na 20 tekmah nismo imeli za burek, bo povsem nepomembno.... s tem se ukvarjajo samo 'nergači'

Kje si bil ko nismo imeli za burek cele sezone ....je bil pa pravi trener a ne?
stewie
# 20.03.2017 ob 18:30
Kako lepo se je postavljati ob bok legendam skokov, ker kao delite isto mnenje.
Ampak če bi te res skrbelo, ne bi skokov še pred začetkom sezone označeval kot nepomemben in obroben šport s skromnimi nagradami, sedaj pa se igral svetohlinca, kako si kao zaskrbljen.
A dobitniki kolajn iz Ria ti tudi še gredo na živce?
Voly
# 20.03.2017 ob 22:32
Emil in detektivi
No, ne bom se s tabo prepiral, ker nima smisla. Pač ne čutiš pripadnosti do tega prelepega športa in zato je povsem brez veze vsaka debata o tem. Te pa demantira množica, ki vsako leto dere v Planico in sicer ne glede na naše uspehe.
Politična idoktrinacija...hahaha, res si smešen. Ta šport je v srcih Slovencev, pa lahko ti "flancaš" kar hočeš! Bodi dovolj, enostavno ne moreva polemizirati o fenomenu tega športa pri nas, ker ga pač ne razumeš!
qwertz
# 20.03.2017 ob 21:55
@Emil in detekivi.. Če neka oseba ali osebe, za sezono, ki je bila po vseh merljivih podatkih boljša kot 3/4 ostalih do danes, trdi (trdijo), da je slaba, neuspešna, včasih pa se zasliši (zapiše) celo beseda katastrofalna se čudim, kako lahko temu kdorkoli funkcionalno pismen sploh verjame. To je tako kot bi me hotel prepričat, da z bankovcem za 50 ojrov lahko v Mercatorju kupim samo malo pivo. Seveda niti slučajno ne pomislim, da ima(jo) dotična(e) oseba(e) prav - ker dejstva dokazujejo ravno obratno. Se pa sprašujem o osebnostnem in duševnem stanju te(h) oseb(e) in včasih se mi celo zasmili(jo)....
Janezski
# 20.03.2017 ob 20:24
12.00 Zabavni program na odru Vala 202 - Zlatko

V četrtek je balkan party?
mr polh
# 20.03.2017 ob 20:18
Ajde Bartol v podn spet.
Janezski
# 20.03.2017 ob 20:00
O Ernestu nobene nove novice?
Brez prometne bi fant ziher skakal.
nejcandrej
# 20.03.2017 ob 19:14
A si je Jelko že pripravil vse možne izgovore v primeru, če našim ne bo šlo vse po načrtih?
qwertz
# 20.03.2017 ob 23:30
Lahko noč vsem prisotnim in prisebnim
KRPANI
# 21.03.2017 ob 09:56
Emil in sloblood

Čudi me da nista v strokovnem štabu Nemcev, Avstrijcev....sploh ne vejo kaj zamujajo.
Prav boščka sta. Nadležna negativca.
qwertz
# 20.03.2017 ob 22:50
@Voly.. dej pusti Emila... ker je brez veze.. lahko mu prineseš uradne strani od FIS z uradnimi rezultati od osamosvojitve do danes.. pa bo trdil da je letošnja sezona slaba, zanič (čeprav je ena (naj)boljših). Janus je pa vsega kriv - česa neki - pa ti ne bo znal povedat oziroma bo prodajal meglo. In da je itak že ne vem koliko let nazaj vedel da bo prav letos vse slabo . itd..
DAC
# 20.03.2017 ob 22:27
Nekaj neotesancem iz tega portala, ki s tako vnemo rezete Janusa, upam, da vam fantje ta vikend zaprejo usta!
Voly
# 20.03.2017 ob 22:26
qwertz
Se strinjam s tabo, osebno sem bil presrečen, ko je Peterka pričel serijsko zmagovati, ker sem mislil, da kaj podobnega ne bom doživel nikoli. Se spominjam, pred Peterko smo bili presrečni, če je na letalnici v Planici bil kak naš med deset. Že res, da je Ulaga večkrat zmagal v Planici, vendar le na stari Bloudkovi skakalnici, ki se je potem podrla.
Prvi, ki me je spravil kar malo v delirij pa je bil Norčič. Pa ne samo mene, veliko množico, ki je prihajala tja ne glede na to, kakšni so bili naši. Slovenci pač živimo s poleti in tako bo vedno, ne glede na to, kako bodo leteli naši.
qwertz
# 20.03.2017 ob 22:15
@Voly.... ko je prišla doba Peterke sploh nisem mogel verjeti da se to dogaja.. se še živo spomnim, kako ga je Jelko poklical sredi novoletne skakalne turneje
tzs123
# 20.03.2017 ob 21:55
ma trol si ti in tebi podobni, ki se pustite poceni vozit na janusove in groseve puhlice.... in potem tukaj razlagate bedarije in trobite infatilne parole

Ne troll si ti ker pljuvaš po naših pa po Janusu. Lani te pa ni bilo nikjer ko so naši dosegali odlične uspehe! Sedaj ko pa je malo slabša sezona pa pljuvaš!
migaj
# 20.03.2017 ob 21:18
Če si bil trener, potem danes tudi ti govoriš iz naslonjača.
Drugače se z ostalim, kar si napisal, strinjam.
tureavanture
# 20.03.2017 ob 18:25
Ravnokar sem preverjal če so še karte na voljo in ugotovil da jih je še ogromno, kar me niti ni posebej presenetilo.
Bolj me je presenetila cena 1 karte: 30€ !!! Več kot 5 evrov jim ne bi nikoli dal, bomo pa tisti "ta pravi" ravno tako v dobri formi, že od ranega jutra
qwertz
# 20.03.2017 ob 23:30
Patetičen postajaš
qwertz
# 20.03.2017 ob 23:22
@Emil in detektivi ..LOL rezultati naših skaklcev/letalcev pod Janusom te demantirajo prav v vsakem tvojem zapisu.. Pa pust Titeja pri miru dovolj sr**** je naredu.. (pa tud kej dobrega - nič ni črno-belo v življenju)
tzs123
# 20.03.2017 ob 21:40
Kje si bil ko nismo imeli za burek cele sezone ....je bil pa pravi trener a ne?

Don't feed the troll!
acMilan
# 20.03.2017 ob 23:39
napoved vremena pa... sreda preizkus - oblačno, morda dež; četrtek kvalifikacije - spremenljivo oblačno in dokaj mirno ozračje, morda vzgornik; petek tekma - oblačno (kar niti ni slabo, ker bo precej manj vetra z vseh smeri takrat); sobota ekipna tekma - sonce, morda nekaj oblakov, 90% vzgornik in edini dan ko se bo res dalo leteti daleč; nedelja finale - oblačno in deževno, morda celo kakšna snežinka, veter od strani, ampak ne premočan
generusus
# 20.03.2017 ob 21:07
"je pa res, da pri nas žirija ne pusti dolgih skokov.... zakaj, vejo samo oni"

Mehanika planiške skakalnice je drugačna od vikersundske. Pri planiški je krivulja leta povprečnega skoka višja kot pri vikersundski. Posledično so tudi padci bolj neprijetni kot na Norveškem.
qwertz
# 20.03.2017 ob 23:11
@SLOBloodPatriot....navedi mi vsaj 3 utemeljene razloge za menjavo Janusa
qwertz
# 20.03.2017 ob 23:03
@Ples.. pri skokih je zelo močan gorenjski lobi v navezi z nekaj posamezniki in gre jim strašno v nos, da je Janus (iz Ljubljane) tako uspešen. Ko je bil trener "njihov" Zupan, ki v vsej trenerski karieri v Svetovnem pokalu ni spravil toliko skupaj kot Janus samo letos, smo ga pa gledali in gledali. Šele potem, ko je vse uspešno zafural, so ga nagnali . . in potem so ga nagnali še Francozi in potem tudi Rusi .. No in ta lobi je začutil, da bi po sanjski sezoni, ki ji normalno sledi padec, bil pravi čas da zavzamejo pozicije, ki jim - tako so prepričani - pripadajo .. Seveda ob podpori nezadovoljnega "nevtralnega občinstva" evo toliko na kratko.
qwertz
# 20.03.2017 ob 22:29
@voly ja škoda da se je Norčič takrat v Planici ustrašil in podrsal z rokami po snegu.. imel(i) bi svetovni rekord...
vplaznik
# 20.03.2017 ob 21:38
Koliko več navijačev bi lahko navijalo in imelo boljši pogled če bi podrli dotrajan RTV dom.
Ples
# 20.03.2017 ob 22:37
Sicer pa po moje večina ljudi preprosto navija za naše, brez da se blazno poglablja v vse skupaj. In ne razumem, kaj bi nekatere osrečilo - da pod temi članki o skokih in Planici večina komentatorjev pljuva trenerja in zanalašč navija za kake Slovake? :o)
Ples
# 20.03.2017 ob 22:32
Kaj pa je s tistim domnevnim forsiranjem podpisa pogodbe z Janusom še pred Planico?
Če bi se to zgodilo, bi tudi mene zjezilo, ker pričakujem vseeno, da se poglobijo, analizirajo in se tehtno odločajo o teh stvareh ... Neke spremembe so sigurno potrebne, ne vem pa, če je to Janus ali kar cel strokovni štab, ali samo kakšen strokovnjak s kakega področja, mogoče športni psiholog ... Ne vem, pač nimam vpogleda.
SLOVENCEL
# 20.03.2017 ob 22:20
juve91 Realno so skoki do 250m v Planici povsem relani. Če je Prevc pri 248,5 metra in vetrom v hrbet (ko je hitrost pri pristanku še večja) lahko naredil popoln telemark, potem menim, da gredo lahko tudi kakšen meter dlje s kahlo. A je v Vikersundu kdo pri 250 metrih delal telemark? Je pa problem žirija, ki dolgih skokov enostavno ne pusti. Lani sem izgubil živce v četrtek, ko so nižali nalet takoj, ko je šel kdo čez 220 metrov. Ostale dni so se malo ohladili.
jaz jaz
# 20.03.2017 ob 21:47
@generusus

to je res ja, majo več višine pri letu. padec bi bil bolj nevaren kot v Vikersundu. pa vseeno mislim, da bi jih lahko pustili do bližine 240m
dino
# 20.03.2017 ob 23:56
juve91

# 20.03.2017 ob 22:13
"Prijavi neprimerno vsebino priblizajte si sliko in poglejte ob robu kje je 238 m. Skoraj na ravnini. Poleti tisti najdaljsi bodo po moje okrog 230 m"
Ce niste opazli so v Vikersundu na gosto posejane smrecice pri 250m, v Planici so ze lani bile na 255m ter kratka sredinska crta na 250m...torej bi se moralo bit 5m rezerve...
qwertz
# 20.03.2017 ob 22:12
Naključje.. gledal sem prispevk z lanske Planice ( ko so zashtevali rekord) pa se mi je zapisalo...nimam pa nobenega na piki ali "psihoanalizi".. Če si dobil ta občutek se opravičujem.
d_a_r_k_o
# 20.03.2017 ob 19:47
Ljubiteljski morski volk Miran naj še kaj pove o kakšnem 'neobičajnem' Wengerju ali Fergusonu.
qwertz
# 21.03.2017 ob 16:00
vSLOBloodPatriot....najprej oprosti sem šele zdaj prišpel do računalnijka pa pojdiva po vrsti

Ni problema. Z lahkoto, prijatelj, celo noč lahko pišem utemeljene razloge za menjavo Janusa. Samo nekaj najpomembnejših bom naštel.:
1. Ne zna pravilno tempirat forme svojih varovancev za velika tekmovanja..

Aha in zato je Peter lani osvojil Novoletno skakalno turnejo,, in zato smo pobrali nekajmedalj na olimpiadi v Sočiju.

2. Vsakoletno eksperimentiranje z opremo (čevlji, dresi) tik pred NT, letošnja žrtev Domen Prevc

Seveda misliš tukaj na znamenite Domnove čevlje... in ti si seveda VEŠ da so bili še dobri in uporabni . . (si kot vidoviti Emil).. Kaj pa smo lani eksperimentirali pa predlani pa leto pred tem??? (nič)

3. Panično zamahanje na pamet z zastavico takoj po zeleni luči, ne da bi prej pogledal na monitor pred seboj in tako videl smer in jakost vetra, ima 10 sec časa, da mirno, brez panike da signal za skok svojim varovancem iz trenerskega stolpa, on pa namesto tega še v istem delčku sec po Sedlakovi zeleni luči zamahne, ne da bi malo počakal, se prej prepričal o vetrnih
razmerah


No tole z zastavico imaš celo prav tu bi res kdaj lahko počakal... Sem pa spremljal polete na Vikersundu in opazoval Janusa... ne glede na vse skupaj se razmere ne pred ne po njegovem mahanju z zastavico niso bistveno spremenile - vsaj ne odločilno.

4. Neodločnost, nima karizme in avtoritete, totalno brez jajc dopušča žiriji in sodnikom, da njegove varovance spuščajo v slabši veter in da za dolge, lepe skoke z lepim telemarkom niso nagrajeni z enakimi ocenami, kot jih dobivajo Germani. Namesto, da bi enkrat vredu udaril s pestjo po mizi, zarobantil, pokazal odločnost in da mu ni vseeno za svoje varovance.

Ti torej trdiš da zaradi Janusa dobivamo slabše ocene in da naše skakalce zanalašč spuščajo v slabih pogojih... Torej veš da Janus ne protestira in se ne prizožuje ?? Ti je sam povedal?? Glede ocen pa spomni se ocen 20 v Planici pa tudi edine 20 letos v Vikersundu - kdo jo je že dobil????

5. Še nobenega svojega varovanca, ko je ta padel v formi ni znal dvigniti nazaj iz dna brezna, ampak na njih pozabi, kot da jih ni bilo nikoli lep primer Hvala, šlepa se pa na ramenih tistega, ki je najbolj vroč. Pripiše si svoje zasluge čeprav ga v mladosti prej ni nikoli treniral

Tole je pa čista laž - Hvala ima druge probleme (kar hude) in tu mu Janus ne more pomagat. Zaslug si ni nikoli lastil (da te ni sram takšnih podtikanj..)

6 Manipuliranje z mediji. V primeru debakla še nikoli ni imel jajc stopit pred novinarje, pred kamere ampak vedno takrat potisne v drek svojega pomočnika Grilca, naj on isplava iz dreka kakor ve in zna. Če pa se tu in tam že ujunači, pa vedno trosi ene in iste zgodbice, poznamo jih že na pamet. Ne zna pa povedati strokovno, kaj je šlo narobe in zakaj, po eni strani razumljivo, saj niti ne more povedati, ker v resnici nima pojma.

Ne bo držalo Janus se vedno na enak način pojavi v medijih če izgubi ali dobi... Je pa res da ga mediji večkrat iščejo ko nam gre dobro.. pritoži se njim

Suma sumarum - torej zaradi mahanja z zastavico naj odstopi.- LOL
313
# 21.03.2017 ob 10:10
@SLOBloodPatriot....navedi mi vsaj 3 utemeljene razloge za menjavo Janusa

Ni problema. Z lahkoto, prijatelj, celo noč lahko pišem utemeljene razloge za menjavo Janusa. Samo nekaj najpomembnejših bom naštel.:

1. Ne zna pravilno tempirat forme svojih varovancev za velika tekmovanja
2. Vsakoletno eksperimentiranje z opremo (čevlji, dresi) tik pred NT, letošnja žrtev Domen Prevc
3. Panično zamahanje na pamet z zastavico takoj po zeleni luči, ne da bi prej pogledal na monitor pred seboj in tako videl smer in jakost vetra, ima 10 sec časa, da mirno, brez panike da signal za skok svojim varovancem iz trenerskega stolpa, on pa namesto tega še v istem delčku sec po Sedlakovi zeleni luči zamahne, ne da bi malo počakal, se prej prepričal o vetrnih razmerah
4. Neodločnost, nima karizme in avtoritete, totalno brez jajc dopušča žiriji in sodnikom, da njegove varovance spuščajo v slabši veter in da za dolge, lepe skoke z lepim telemarkom niso nagrajeni z enakimi ocenami, kot jih dobivajo Germani. Namesto, da bi enkrat vredu udaril s pestjo po mizi, zarobantil, pokazal odločnost in da mu ni vseeno za svoje varovance.
5. Še nobenega svojega varovanca, ko je ta padel v formi ni znal dvigniti nazaj iz dna brezna, ampak na njih pozabi, kot da jih ni bilo nikoli lep primer Hvala, šlepa se pa na ramenih tistega, ki je najbolj vroč. Pripiše si svoje zasluge čeprav ga v mladosti prej ni nikoli treniral
6. Manipuliranje z mediji. V primeru debakla še nikoli ni imel jajc stopit pred novinarje, pred kamere ampak vedno takrat potisne v drek svojega pomočnika Grilca, naj on isplava iz dreka kakor ve in zna. Če pa se tu in tam že ujunači, pa vedno trosi ene in iste zgodbice, poznamo jih že na pamet. Ne zna pa povedati strokovno, kaj je šlo narobe in zakaj, po eni strani razumljivo, saj niti ne more povedati, ker v resnici nima pojma.
Lahko bi pisal še celo noč razloge za odhod Janusa, ampak se mi ne da, ker se bojim, da mi bo roka zaspala, podobno kot so Jajcu noge.


Glede na zgoraj napisano očitno ne razumeš pomena besede "utemeljiti", ti copy/pastam iz SSKJ:

utemeljevati -ujem nedov. (a u)
1. dajati čemu temelj, osnovo: utemeljevati nauk,
pravo; idejno utemeljevati kaj
2. delati, da je kaj logično upravičeno:
utemeljevati svoje zahteve; filozofsko, strokovno
utemeljevati trditev // navajati vzroke, razloge za
kako dejanje, ravnanje, stanje: začela je
utemeljevati svoj sklep; psihološko utemeljevati
strah / nizko naklado utemeljujejo s slabo
prodajo zahtevnejših del
3. zastar. ustanavljati: mesta, ki so jih
utemeljevali Rimljani
utemeljujoč -a -e: vložil je prošnjo za upokojitev,
utemeljujoč jo s slabim zdravjem
jezevec
# 20.03.2017 ob 20:59
Fajn. Tim-Kevin spet v akciji na letalnici.
scenic
# 20.03.2017 ob 19:58
A se že kej ve če bo (in katere dni naj bi) nagajal veter?

če bo kaj potem najbolj v četrtek in nedeljo.
pa še to bolj proti opoldnevu,ampak takrat bi že moralo biti vse pod streho.
stewie
# 20.03.2017 ob 18:19
Haha, pol pa bomo cel vikend tu gor lahko prebirali bisere od uporabnika vinklj.kugla, ki sicer napoveduje pohod v Planico s transparenti v stilu "gotof si". Mislim, da ni potrebno poudarjati, komu naj bi njihova sporočila bila namenjena, sploh glede na to, kako močno njega in njegove somišljenike skrbi za prihodnost slovenskega skakalnega športa.
Sploh po tistem, ko je še pred sezono pod novicami s tekem poletnega grand prix-a pisaril tu gor, kaka sramota je za nacionalni rtv portal, da prenaša rezultate s tekem športa, kjer tekmovalci skačejo za sendvič in kokto.
cartekmedo
# 21.03.2017 ob 15:37
Za Ernesta Piršiča sem zasledila ,da bo začel jeseni spet trenirati na veliko veselje vseh nas pristašev skakalcev.

Tudi jaz bi bila vesela rekorda v Planici,ampak očitno ne bo prišlo do tega dokler je Norvežan delegat.

Jaz že skoke in polete spremljam 25 let in to z največjim veseljem.
Večina Slovencev nas ima rada skoke in polete, ker so tradicija in tisti,ki temu pravi,da ni tako , mi izpade smešen.
AlFe
# 21.03.2017 ob 03:06
@ Janezski
Ne. To se ne sprašuje. Je prenevarno.
Ples
# 20.03.2017 ob 23:17
@Emil in
Pa saj jaz ti dam precej prav.
Daj nam raje povej, za koga boš navijal na tekmah v Planici, oziroma - a sploh boš? ;)
kotnikanze
# 20.03.2017 ob 23:17
Ta teden na svojem blogu posvečam planiškemu prazniku.

V prvem blogu sem se posvetil svetovnim rekordom.

Vabljeni k branju in komentiranju!

Ples
# 20.03.2017 ob 22:50
Še to, ne vem, mogoče imam sfaljeno percepcijo, ampak meni se je to sezono zdelo, da je bilo v komentarjih precej več napadov na Janusa, kot pa nekega blaznega hvaljenja ...
A ni bilo tako, najprej napad, potem pa kakšen vljuden odgovor @volyja, da to ni čisto tako ;)
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Stoch: Svetovni rekord bo zelo težko skočiti, a ni nemogoče
56
25. marec 2017 ob 15:01 Kulisa na sobotni ekipni tekmi je bila popolna: 27.000 gledalcev je v s soncem obsijani dolini pod Poncami videlo izjemno dolge polete, "neustrašni junaki daljav" so namreč kar trikrat popravili ...
Več novic ...
Planica - tekmovanje v smučar ...
link
Stoch: Svetovni rekord bo zelo težko skočiti, a ni nemogoče
56
25. marec 2017 ob 15:01 Kulisa na sobotni ekipni tekmi je bila popolna: 27.000 gledalcev je v s soncem obsijani dolini pod Poncami videlo izjemno dolge polete, "neustrašni junaki daljav" so namreč kar trikrat popravili ...
Več novic ...
Kazalo