Foto: BoBo
Foto: BoBo

"Varnost je mir, in ne vojna, varnost je močna, in ne šibka socialna država, varnost je, ko nikogar ni strah, da ne bo imel za kruh, da ne bo imel strehe nad glavo, varnost je čas blaginje, ki se ne gradi z vojno ekonomijo in višanjem izdatkov za še več in še več orožja," je ključna sporočila Levice v današnji izjavi strnila nosilka strankine liste, poslanka Nataša Sukič.

Po besedah ministra za delo Luke Mesca, ki se na volitve podaja z repa kandidatne liste, se tako v Levici zavzemajo za Evropo, ki bo ščit pred krizami. Meni namreč, da je bilo v 20 letih od vstopa Slovenije v EU korakanje iz ene krize v drugo, danes pa se prihodnost v očeh tako Evropejcev kot Slovencev mrači. Med nujnimi ukrepi je naštel konec vojn, ambiciozen podnebni načrt in socialno Evropo.

To je ob današnji predstavitvi gesla kampanje poudarila tudi strankina kandidatka Katja Sluga. Po njenih besedah je nastopil čas za prenehanje uklanjanja interesom kapitala in ekonomskih elit, v središče delovanja EU-ja pa morajo stopiti ljudje. "Samo Evropa ljudi bo lahko varna Evropa," je dejala.

Kandidat Levice, sicer državni sekretar na ministrstvu za solidarno prihodnost, Luka Omladič, pa je poudaril predvsem podnebno varnost in spomnil na lanske avgustovske ujme v Sloveniji. "Ukrepi proti podnebnim spremembam niso predragi, ko jih primerjamo s ceno, ki jo plačujejo ljudje s svojimi življenji, s svojim premoženjem," je dodal in med nujnimi ukrepi naštel odpovedovanje fosilnim gorivom, preobrazbo gospodarstva in kmetijstva.

"Potrebujemo močno, nevtralno in suvereno Evropo. Prihodnost je Evropa, ki bo glasnica in nosilka miru, Evropa, ki bo mirovna posrednica v blokovsko vse bolj razklanem svetu," pa je ob vprašanju varnosti dodala še Sukič. Obenem je zatrdila, da bo glas za Levico glas za varno in močno Evropo ter glas za skupno prihodnost.

V Levici sicer napovedujejo intenzivno kampanjo tako na terenu kot tudi v medijih in na družbenih omrežjih, zanjo pa bodo po načrtih odšteli nekaj manj kot 100.000 evrov. "Nismo stranka, ki razmetava z denarjem, ampak poskušamo primanjkljaj, ki ga imamo v primerjavi z bogatejšimi strankami, nadomestiti z vsebinami," je še poudarila Sukič.