Foto:
Foto:

Samsung je v začetku septembra ustavil prodajo novega modela pametnega telefona Galaxy Note 7 in odpoklical 2,5 milijona aparatov, potek ko se jih je nekaj med polnjenjem baterije vnelo. A kot kaže, težavam še ni videti konca. Pred nekaj dnevi je odjeknila prva novica o samovžigu tudi domnevno novega, že zamenjanega primerka. V ZDA je takrat prišlo do evakuacije letala letalske družbe Southwest Airlines, še preden je to vzletelo iz Louisvilla, potem ko se je iz mobilnika enega od potnikov začelo kaditi. Kasneje sta o vžigu že zamenjanih telefonov poročala še dva ameriška uporabnika. Neka 13-letnica je tako ta konec tedna ameriški televiziji KTSP povedala, da je v petek najprej začutila goreč občutek pod prsti, nato pa opazila, da se je med drugim stopila zaščitna plast na telefonu. Na fotografijah so jasno vidne poškodbe na napravi. Oče deklice, ki prihaja iz mesta Farmington v zvezni državi Connecticut, je medijem predložil potrdila o nakupu, ki dokazujejo, da je deklica 21. septembra zamenjala nevarni telefon.

V Samsungu so pojasnili, da primere še preučujejo

V drugem primeru pa je moški iz kraja Nicholasville v zvezni državi Kentucky za televizijo WKYT povedal, da se je v torek zbudil zaradi sumljivega vonja - spalnica je bila polna dima, ki ga je povzročil goreči telefon. Zamenjani aparat je uporabljal teden dni. Zaradi zastrupitve z nevarnim dimom je moški obiskal tudi bolnišnico. V zvezi z zadržanim letalom pa je Samsung pojasnil, da se bo lahko o incidentu izjasnil šele, ko bo imel možnost pregledati telefon. Prav tako incident preverja ameriški urad za zaščito potrošnikov, ki vodi uradni odpoklic oziroma zamenjavo naprav. Samsung sporni telefon Note 7 prodaja od avgusta. V ZDA so do sredine septembra poročali o 92 incidentih z njegovo prvo različico.

Samsung posega v proizvodnjo Galaxy Note 7

Samsung se je zaradi tehničnih težav odločil za poseg v proizvodnjo pametnih telefonov Galaxy Note 7. Kot pojasnjujejo v največjem proizvajalcu pametnih telefonov na svetu, gre za prilagoditev proizvodnega procesa, z namenom izboljšati nadzor nad kakovostjo in omogočiti temeljito preiskavo razlogov za težave z baterijami, poroča tiskovna agencija AFP. Samsung je že 2. septembra vpoklical 2,5 milijona pametnih telefonov Galaxy Note 7, potem ko so prejeli pritožbe uporabnikov, da jim je litij-ionsko baterijo med polnjenjem razneslo. Potrošnikom je ponudil menjavo za nove telefone, a so se težave nadaljevale. Prejšnji teden pa so se namreč pojavila poročila, da so imeli uporabniki enake težave tudi z nadomestnimi napravami, zato sta v nedeljo telekomunikacijska velikana, ameriški AT&T in nemški T-Mobile napovedala zaustavitev zamenjav telefonov in zahtevala preiskavo. Medtem ko je AT&T strankam ponudil možnost zamenjave modela Galaxy Note 7 za drug Samsungov pametni telefon, pa so se v T-Mobile odločili ustaviti prodajo tako spornega mobilnika kot tudi nadomestnih naprav.

Foto: Reuters