Na obnovljenem delu Limbuške ceste v Mariboru, to je od krožišča z Ulico heroja Šercerja in do krožišča z Erjavčevo ulico, velja odslej omejitev hitrosti vožnje na 30 kilometrov na uro, in ne več 50 kot prej. Do spremembe je prišlo, potem ko je vozišče preplastila državna Direkcija za infrastrukturo, občina pa je cestišče uredila tako, da ga souporabljajo motorizirana vozila in kolesarji.

Predpisana največja dovoljena hitrost vožnje je pri souporabi prometnega pasu v naseljih, pod pogoji, ki zdaj veljajo na Limbuški cesti v Mariboru, 30 kilometrov na uro, tako kot to določa Pravilnik o kolesarskih površinah, pojasnjujejo na mariborski občini. Boštjan Štuhec z občinskega Urada za komunalo, promet in prostor o tem, zakaj so se odločili izpeljati obnovo za zdaj še ene od vpadnic v mesto tako, da si avtomobili in kolesa delijo del vozišča, pravi: »Glavni razlog je ta, da kolesarskega pasu nismo mogli umestiti na pločnik zaradi neustrezne širine samih pločnikov. Na celotni potezi Limbuške ceste je tudi več individualnih in skupinskih cestnih priključkov, pri katerih glede na obstoječe stanje v primeru, da bi kolesarji vozili na pločnikih, ni možno zagotoviti predpisanega preglednega polja.« Sogovornik še pojasnjuje, da so si prizadevali tudi za enotno ureditev kolesarskih površin na celotni cesti, in da pri avtobusnih postajališčih, upoštevajoč trenutno stanje in pravilnik, kolesarskih stez ni mogoče usmeriti po pločniku.

Na občini so še dodali, da se bo po končani gradnji podaljška Ceste proletarskih brigad oz. t. i. limbuške obvoznice ves tranzitni promet preusmeril nanjo, Limbuška cesta pa se bo prekategorizirala. Tako ne bo več regionalna, temveč lokalna, in naj bi glede na pogovore z državo prešla v last Mestne občine Maribor.

Foto: Radio Maribor/Aljaž Mejal
Foto: Radio Maribor/Aljaž Mejal